Povestea unei zile minunate

p22

Ziua de sambata, 13 aprilie am asteptat-o cu multa  placere,  simtind ca va fi deosebita.  In linistea si racoarea diminetii (adica pe la ora 5) am plecat din Moinesti, cu un microbuz care ne-a lasat pe la autogara Obor.  Fiecare kilometru parcurs imi sporea emotiile, fiindca mergeam sa-i fiu alaturi prietenei mele Cristina, la marea Gala Spring SuperBloger 2013. Ochii ei albastrii erau mult mai stralucitori ca de obicei, tradand  placerea cu  care astepta momentul intalnirii cu ceilalti bloggeri, cu reprezentantii firmei organizatoare si nu in ultimul rand cu sponsorii.

In Bucuresti, am avut placuta surpriza  sa dam de o vreme calduroasa si am ramas uimit de copacii infloriti  care prevesteau si ei  ziua minunata ce abia incepuse.  Asa ca am umplut vreo doua sacose cu hainele groase cu care venisem, care ne-au prins tare bine si la intoarcere (caci prin partile noastre frigul nu s-a dat inca plecat ). Am luat taxiul spre  Mall  Cotroceni,  spre a da folosinta biletelor VIP, oferite cu generozitate de Market Online (multumim !) .  Am fost impresionat de imensitatea mall-ului, de multimea stand-urilor diveselor firme, de locurile de relaxare, de patinoarul imens si de arhitectura inedita, simuland epoca de piatra.

Picture 002Am intrat la CinemaCitty  VIP unde am vizionat un film american cu tenta politica,  „Cod rosu la Casa Alba”, tolaniti in  niste fotolii confortabile pe care le puteai regla  dupa bunul plac, in timp am  savurat o bere si ceva bunatati  luate gratis de la barul din incinta cinematografului. Ce sa va mai spun de calitatea imaginii si a sunetului, decat ca totul a fost perfect. Am mai fi stat in mall, dar timpul ne presa si nu vroiam sa intarziem la Gala, asa ca am apelat din nou la un taximetrist care ne-a plasat la gura de metrou Iancului. Am mers pe Pache Protopopescu, pana la intersectia cu Popa Nan, (ca asa ne luasem notite),  in cautarea RSS Pub -locul  obisnuit de intalnire al bloggerilor din Bucuresti si nu numai. Gazdele isi asteptau invitatii la intrare si imediat am recunoscut-o pe distinsa Claudia, in prezenta careia te simti foarte bine si o percepi ca pe o prietena, chiar daca atunci am vazut-o  pentru prima data in viata.

Ne-am bucurat ca am ajuns la timp, multi bloggeri  erau deja prezenti si ne-am asezat timid la o masa, incercand sa intram in discutie cu vecinii nostri. Nici n-a fost greu, pentru ca bloggerii sunt oameni comunicativi si prietenosi, asimilandu-ne si pe noi familiei lor.

Picture 021

Gazda SuperBlog  a inceput Gala, dand citire finalistilor concursului, de la cel de pe ultimul loc pana la marele castigator. Cei prezenti in sala, au luat cuvantul emotionati, primindu-si diplomele – ce au reprezentat incununarea muncii lor de o luna de zile.  Emotiile mele cresteau, caci stiam ca Cristina e pe locul 22 si inima mea batea mai tare, pe masura ce Claudia se apropia de prezentarea acestui loc. Am fost si sunt mandru de ea, de pozitia pe care a obtinut-o si de colectia impresionanta de premii obtinute de la prima participare, mi-a placut ca s-a descurcat si cu discursul si cu interviul dat reprterului de la Radio Lynx -frumoasei Elegantina si nu a avut prea multe emotii (cred ca mai multe am avut eu ).  Am vazut-o fericita si asta m-a facut si pe mine fericit.

Picture 012

Bijuteria primita de la BOREALY, a facut-o si mai vesela, caci a primit cadoul mult visat, cerceii despre care a scris in articol, ambalati intr-o cutie deosebit de frumoasa, sub forma unui cufar, pentru care multumim inca o data sponsorului.

Dupa Gala, am iesit la aer in curtea boema a barului, am servit o pizza, ne-am delectat cu niste prajituri delicioase, am facut poze si am legat noi prietenii.

Am ramas cu amintiri frumoase despre gazde:  RSS Pub si Swiss Plan reprezentata prin domnul Albert Budica si doamna Claudia Patrascu, fara de care acesta intalnire n-ar fi avut loc. ( multumesc !) si despre toti superbloggerii (chair daca nu i-am retinut pe toti) : surorile MIHAELA si ANDRA ISTRATE din Ploiesti, zvapaiatul FRANCISC VASILE  zis  SPANAC, dupa numele blogului, simpatica onesteanca OTILIA PINTILOAIE, clujeanul RADU CINDREA -ocupantul locului II, craioveanul DANIEL BOTEA (ii multumim pentru pizza),  MARCELA DUMITRESCU, EMIL CALINESCU, LUCIANA CORLAN  si nu in ultimul rand sora SORANEI BORDAS din Timisoara -marea castigatoare pe care o felicit cu acesta ocazie.

   Din pacate, a venit  timpul sa plecam. Mi-am luat  ramas bun de la toti cei prezenti. Am plecat spre gara cu ajutorul domnului Albert Budica  (ii multumesc mult pentru acest gest) nestiind cu  siguranta la ce ora  avem tren.

Picture 033

In  jurul  orelor 23.30, dupa o asteptare de  aproximativ 3 ore (cu regretul ca nu am stat la Karaoke) am plecat spre Moinesti, unde am ajuns dimineata in jurul orei 8, odihnindu-ma  toata duminica.  Asa s-a incheiat  povestea unei zile minunate pentru mine  si astept cu nerabdare  inceperea concursului  din toamna, unde voi participa si eu pentru prima oara.

Multumesc pentru aceasta zi minunata organizatorilor de la SwissPlan, sponsorilor si in special Cristinei, care m-a facut sa ma indragostesc de blogging !

Lasă un răspuns

