Copilul din noi

 Pentru un copil, a iubi este foarte simplu. Eu, din copilarie îmi aduc aminte de lucruri frumoase, de oamenii frumoşi din jurul meu care au încercat să mă înveţe să devin un om bun. Care îmi spuneau, de când eram mic, că e bine să împart jucăriile şi cu alţi copii. Că e frumos să dăruiesc, fără să aştept neaparat să primesc ceva înapoi. Sunt oameni care au făcut din mine un copil fericit,in special datorita parintilor mei. Unul fără prea multe griji. Şi le mulţumesc mereu pentru asta. Pentru că am învăţat să mă joc, să îmi placă lucrurile frumoase, să nu îi judec pe oameni după cum sunt îmbrăcaţi, ci, mai degrabă, după sufletul pe care îl poţi descoperi dincolo de haina ponosită.

  Dorescsă fiu din nou  copil şi să iubesc ca un copil.Ca să ma joc din nou cu bucurie. Ca să îmi placă să alerg prin ploaie. Ca să mă bucur de o nota buna şi să plâng pentru o nota mai mica. Ca să nu am griji, pentru că alţii au grijă de mine. Ca să pot să visez mereu la lucruri ce nu e obligatoriu să se întâmple. Ca să mă minunez de absolut tot şi de nimic. De tot ce e mare, dar şi de tot ce e infinit de mic. Pentru mine întreaga lume se afla şi în pietricelele cu puteri magice, şi în stropii de ploaie şi în băltoaca în care săream cu pantofii cei noi. Dar şi în cerul înstelat, şi în blana cea moale a căţelului care întotdeauna se lăsa mângaiat, în focul care trosnea, într-un cântecel, într-un dans.

Imi aduc aminte de una din colegele mele de scoala generala. Cea pe care o chema Cristina şi căreia nu i-am spus niciodată cât de mult o iubeam şi cât de mult aşteptam să mă joc cu ea,  cu  emotia si timiditatea specifica copilariei.

  Ce mult am pierdut  când am devenit adulţi! Nu am putea oare regăsi măcar o părticică din acel trecut? Vă spun eu. Este posibil. Şi este uşor. Copilul din noi nu dispare niciodată. Nu trebuie decât să îl lăsăm să iasă la iveală. Eliberaţi-vă de toate constrângerile pe care trecerea anilor vi le-au lăsat moştenire. Dacă simţiţi nevoia să râdeţi într-un moment pe care nu prea îl consideraţi potrivit, râdeţi. Veţi fi probabil surprins să vedeţi că cei din jur vor fi încântaţi de iniţiativa dumneavoastră. Daţi frâu imaginaţiei şi observaţi cum copilaria îşi va relua locul în existenţa dumneavoastră. Aveţi tot dreptul sa fiţi un copil, pur si simplu. Cu tot ce e frumos în asta!

Dupa aceste frumoase ganduri,m-am dus catre dormitorul nepotului meu  si, privindu-l dormind, mi-am dat  seama cat de inocenta si placuta este copilaria.Imediat mi-a venit ideea sa ii fac o surpriza de Ziua copilului.M-am deplasat in fata calculatorului si dupa multe cautari am dat  de CopilasCochet.ro.

sigla333

Urmarind multitudinea de produse aflate  pe site am intuit cam ceea ce i-ar place lui si am ales urmatoarele produse pe care le-am si comandat:

Pantaloni Scurti Fulger McQueen si Bucsa

bucsa-245x245Geaca Fulger McQueen – albastra

geaca Fulger 2-245x245

Dupa primirea produselor le-am dat copilului care  a ramas profund entuziasmat de surpriza facuta. I-a placut foarte mult  cadourile primite si in secunda urmatoare a venit si m-a  sarutat. Eram cel mai fericit om din lume si inca odata am constatat ce frumoasa este copilaria.

Doresc tuturor oamenilor sa ramana copii !

Lasă un răspuns

