Nevoia de a avea un permis de conducere

De ce ne dorim un  permis de conducere ?   unii,  din placerea de a conduce, altii din necesitate,  sau pur si simplu ne dorim un permis de conducere.

index

Si eu, la randul meu am dorit sa fac o scoala de soferi, dar totul a fost spontan negandindu-ma dinainte sa fac acest lucru, fiind sfatuit de unul din colegii mei.  Imi aduc aminte ca acum 10 ani m-am decis sa fac scoala de soferi, instructor fiindu-mi  sotul unei colege.  Dupa ce m-am inscris mi-am cumparat o carte de legislatie rutiera si chestionare auto pentru  a-mi aprofunda cunostintele in perspectiva examinarii si a cunoaste cat mai bine regulile de circulatie.

Inca de la inceput nu stiam nimic despre modul de a conduce, de aceea am avut putina frica sa ma urc in masina dar mi-am invins aceasta teama imediat. Pe parcursul inaintarii in instructaj  mi-a venit si placerea de a conduce desi eram putin cam stangaci. Un merit aparte l-a avut instructorul care m-a pregatit si prin prestanta si profesonalismul sau , a facut ca sofatul  sa fie mult mai simplu si  placut  in acelasi timp. Totodata, nu am uitat de legislatia rutiera pe care am si parcurs-o si am rezolvat cu multa atentie chestionarele auto.

Imagine

In sfarsit a venit si ziua  examinarii. Aveam emotii de nedescris si eram putin neincrezator in capacitatea mea de a trece sala.Dar, din fericire,  am luat  cu brio examenul si multi au ramas uimiti   pentru ca de obicei era cam greu sa treci din prima. Dupa aceea, cu un moral ridicat am dat proba practica (orasul, cum se zice) si cu mare emotie l-am trecut si pe acesta. In concluzie, dupa  un efort extraordinar dar placut in acelasi timp, am reusit sa fac posibilul de a obtine  un permis de conducere.

Imagine

Parcurgand internetul si cautand, am dat peste site-ul Permis de conducere, unde poti gasi cu usurinta  legislatia rutiera actualizata. Tot aici  se afla si chestionarele auto Drpciv unde se pot rezolva mult mai simplu fata de perioada cand eu am facut scoala unde erau mult mai greoaie si mai greu de descifrat. Chiar si Codul rutier roman aflat pe acest site este mult mai explicit facand pe cei care vor sa obtina un permis de conducere sa treaca mult mai usor de examinare.

Doresc viitorilor cursanti sa parcurga site-ul Permis de conducere  pentru ca este unul foarte bun si va poate duce la ceea ce va doriti cu ardoare:  nevoia de a avea un permis de conducere.

Va doresc bafta !

Lasă un răspuns

