Concurs BlogAwards – Castiga un netbook

Nu de mult timp mi-am facut  un blog si incerc sa intru  si eu in tagma bloggeri-lor.La inceput, eram putin sceptic pentru ca nu stiam absolut nimic despre acest domeniu dar odata cu trecerea timpului am invatat cate ceva de la persoane initiate in ale blogosferei.  Este o mare provocare  pentru mine sa  scriu articole in care sa-mi expun parerile  si ideile mele cu privire la ceea ce se intampla in jurul nostru si de aiurea.Cu placere am descoperit  in blogosfera  ca se pot  desfasura   o multitudine de concursuri unde se stimuleaza  creativitatea prin acordarea de premii   de la diferiti sponsori.Astfel de concursuri creeaza  concurenta reala intre participanti Acest lucru nu ne impiedica sa fim prieteni si sa ne facem noi prietenii.

logo1

Am gasit un site interesant pentru mine dar si pentru voi,BlogAwards, unul din cele mai mari care face legatura intre bloggeri si companii prin intermediul campaniilor si concursurilor   si    vine cu o competitie   care ne incinta talentul nostru de bloggeri scriitori.

Pentru a putea participa trebuie neaparat sa te abonezi la newsletter pe pagina BlogAwards si sa scrii un articol in care sa anunti lansarea acestui concurs, cu care apoi sa te inscrii in lupta pentru marele premiu.

Acest premiu consta intr-un netbook Asus Eee PC, iar urmatoarele 4 articole din concurs castiga cate un stick de memorie.
Numai daca te crezi destul de bun si iubesti foarte mult scrisul poti  sa te inscrii in competitie care  fiind atat de dura, doar cel mai bun dintre competitori poate invinge si castiga premiul.

Bafta va doresc tuturor!

Lasă un răspuns

