SIBIU-un oras cu licenta


100px-StemaSibiului.svg

Dupa  doi ani,  am avut ocazia sa revad acest minunat oras care m-a marcat profund prin frumusetea cladirilor istorice, prin vasta sa cultura dar si prin faptul ca aici am absolvit si eu Facultatea de  Drept „Simion Barnutiu”, a  Universitatatii  „Lucian Blaga”.

1072666_565548240167959_1815233402_o

Acum am  avut placerea sa fiu alaturi de Cristina,  care a sustinut  examenul de licenta la Facultatea de  Stiinte Economice la  aceeasi renumita universitate.

1079088_565548326834617_2084089674_o

Odata ajunsi in Sibiu ne-am cazat la pensiunea „Turist”, o cladire cocheta si cu terasa la strada,  unde timp de 4 zile ne-am simtit  destul de bine.  A existat totusi un dezavantaj, acela ca pensiunea aflandu-se la strada, noaptea  nu era suficienta liniste datorita traficului intens si a unui night club situat chiar vis-a-vis. :))

Picture 075

In toate aceste zile am revazut orasul, mai ales centrul istoric apreciindu-i inca o data  frumusetea.  Sibiul este bine sa-l strabati pe jos, astfel poti sa admiri cladirile vechi, „ochii” caselor, chipurile senine ale oamenilor.   Am revazut  Biserica evanghelica, Biserica reformata, Palatul Brukhenthal, Podul Minciunilor, multitudinea de terase aflate in Piata Mare si Piata Mica care te invitau sa incerci o vasta gama de retete culinare, fiecare avand un specific gastronomic, national sau international.

Picture 096

Sibiul este in primul rand un oras turistic, aici intalnesti oameni din toate colturile lumii:  japonezii cu incofundabilele lor aparate de filmat, care  placut impresionati de tot ceea ce vedeau in jurul lor, nu se mai opreau din fotografiat, germani, maghiari, francezi, englezi, spanioli  toti admirand centrul istoric, insotiti de ghizii lor.

Intr-una din zile i-am vizitat  si  pe cei cativa  cai de curse care au mai ramas in grajdurile hipodromului din  Sibiu. O doamna amabila ne-a dat voie sa-i vedem mai  indeaproape si ne-a lasat sa-i  mangaiem. Sunt acolo  niste cai foarte frumosi, inalti, catifelati  si foarte blanzi. Am aflat ca inainte erau mai multi, insa criza financiara a actionat  si la grajduri, caci numarul bidiviilor a scazut, iar cei ramasi participa la diverse evenimente pentru a-si „plati” hrana.

1071236_565543710168412_1250084571_o

Dupa ce grupa de la ECTS Bacau a terminat licenta, am petrecut pe terasa pensiunii, depanand amintiri din anii de facultate si nu nunai; toata lumea era fericita, pentru ca toti cei prezenti au absolvit examenul. Felicitari inca o data !

Din pacate, tot ce-i frumos tine putin, asa ca ne-am reintors acasa incarcati spiritual si fericiti de rezultatul obtinut de Cristina la Licenta.

Un gând despre „SIBIU-un oras cu licenta

Lasă un răspuns

