SuperBlog 2013

 images

Datorita faptului ca am ramas impresionat de atmosfera de la SuperBlog Spring 2013 din primavara acestui an  unde am fost prezent ca simplu spectator m-am decis sa imi deschid un blog  ca sa imi exprim in mod liber toate gandurile mele launtrice si sa promovez zona de unde ma trag eu pentru a fi mult mai cunoscuta ca pana acum.

Deci, dragi bloggeri  mai experimentati in ale domeniului,ma inscriu si eu in SuperBlog 2013 din aceasta toamna si sper sa nu fiu o cantitate neglijabila in aceasta competitie.Asteptati-ma ca vin din urma si urez tuturor competitorilor,organizatorilor,sponsorilor si, nu in ultimul rand, partenerilor media, multa bafta la creativitate.

sigle

4 gânduri despre „SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

