Minunatele produse Tupperware

IMG0066A

Avand o profesie care necesita multa deplasare pe teren am dorit sa testez  o sticla eco Tupperware, pe care am primit-o in cateva zile. Datorita  faptului ca trebuie sa ma hidratez destul de des, am umplut sticla cu apa rece de la frigider  si am observat ca si dupa 3 ore lichidul a ramas tot atat de rece. Intr-adevar, am constatat ca aceste produse sunt ecologice si  de buna calitate, drept pentru care le-am recomandat  colegilor si prietenilor mei. Sticla primita este de o culoare care te imbie sa o folosesti cat mai des posibil, un roz stralucitor.

Folositi cu incredere minunatele produse Tupperware !

Multumesc pentru sticla si catalog !

Lasă un răspuns

