Frumoasa cu un scop precis

Odata cu obtinerea permisului de conducere  mi-am dorit, firesc, sa imi achizitionez si un autoturism.

M-am deplasat la un show-room unde se desfasura o expozitie cu cele mai renumite marci de autoturisme. Cu entuziasmul de a afla cat mai multe despre acest eveniment am vizitat mai multe standuri dar cel mai mult mi-a atras atentia  cel al firmei Toyota pentru ca este un brand japonez foarte cunoscut.

Vazand ca sunt interesat de acest stand, s-a apropiat de mine un domn simpatic care s-a prezentat ca fiind reprezentantul pentru firma Toyota in  Romania. Printre zeci de tipuri de masini, am vazut una dintre cele mai frumoase exponate si anume noua Corolla, despre care i-am si cerut detalii.

toyota-Corolla-2013-exterior-tme-001-a-prev_tcm420-1236697

Am aflat  astfel, ca este cea de-a 11 generatie Toyota Corolla, cel mai nou model din gama. Este cel mai vandut model auto din toate timpurile. Prima generatie a fost lansata in 1966 si timp de 47 de ani a intrat in posesia a peste 40 milioane de utilizatori. Noua generatie Corolla va fi fabricata in 16 locatii in intreaga lume si distribuita in peste 150 de tari.

Cu privire la design, noul model este revolutionar,imbinand aspectul frontal de tip Keen Look cu elemente de decor sofisticate intr-un melanj avangardist si extrem de elegant in acelasi timp. Are o lungime de 4620 cm, o latime de 1465 mm si o inaltime de 1775 mm fiind cu 80 mm mai lunga si cu 15 mm mai lata decat anteriorul model asigurandu-i un confort imbunatatit.  Ampatamentul masinii a fost si el marit cu 100 mm conferind modelului un aspect atletic.

Confortul noii generatii auto nu este legat numai de spatiu ci si de capacitatea de antifonare a habitaclului devanind un lider de clasa din acest punct de vedere.

Acest autoturism dispune de 3 motorizari:

-1,33 l cu transmisiune manuala;

-1,6 l cu transmisiune manuala sau CVT;

-1,4 l cu transmisiune manuala sau MMT.

Aceste motorizari ii asigura un grad de emisii de dioxid de carbon mai scazut, avand si un consum de combustibil mai mic fata de vechiul model.

Echipamentele de siguranta pasive si active ii asigura autoturismului 5 Euro NCAP.  El mai este prevazut cu 9 airbaguri SRS, sisteme de franare, control al tractiunii si al stabilitatii de ultima generatie. Nu in ultimul rand,pretul este atractiv cuprins intre 13500 Euro si 23253 Euro.

Afland toate aceste detalii am ramas impresionat de perfomantele acestei masini si m-am decis sa achizitionez acest nou model cat mai curand posibil.

Am plecat de la aceasta expozitie fericit,  a fost o zi deosebita pentru mine,  le-am povestit  prietenilor si cunostintelor mele despre noua masina Corolla, indemnandu-i si pe ei sa viziteze show-room-ul.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

Toyota Corolla este cel mai bine vândut model auto din toate timpurile. De-a lungul unei istorii de 47 de ani, prima generație fiind lansată în 1966, modelul Toyota Corola a intrat în posesia a mai bine de 40 de milioane de utilizatori. Noua Generație Corolla va fi fabricată în 16 locații în întreaga lume și distribuită în peste 150 de țări. – See more at: http://www.topgear.ro/masini/stiri-stop-go/noua-toyota-corolla-s-a-lansat-in-romania-6706.html#sthash.39doLQPA.dpuf
cea de-a 11 generație Toyota Corolla, cel mai nou model din gamă – See more at: http://www.topgear.ro/masini/stiri-stop-go/noua-toyota-corolla-s-a-lansat-in-romania-6706.html#sthash.39doLQPA.dpuf
3 gânduri despre „Frumoasa cu un scop precis

Lasă un răspuns

