Viata sanatoasa la tine acasa

E o dimineata frumoasa de toamna si cocosul anunta cu glas baritonal ca e momentul ca fiecare sa-si inceapa treburile zilnice. Am o gradina superba -un adevarat colt de rai- in care merii stau laolalta cu perii, gutuii si prunii. Strugurii sunt atat de parfumati incat inmiresmeaza totul in jur, iar eu sunt fericit ca toate aceste minunatii stau aici, in fata mea, gata sa le pot culege.

In timp ce cateva felii de paine se perpelesc in  prajitor, am luat un cos si mi-am adunat fructe pentru sucul de dimineata. Mi-am comandat de la un magazin online, un storcator de fructe nou si vreau sa-l probez.

Iata-l:


storcator_Hurom2

Iata si ce stie sa faca :

Storcatorul cu presare la rece de la Hurom ce utilizeaza tehnologia SLOW SQUEEZING SYSTEM este un nou sistem inovator de stoarcere fara frecarea si incalzirea sucului la viteze mari, fara aerarea sucului ca si in cazul storcatoarelor centrifugale ci doar prin presare la rece la viteza mica, reusindu-se prin  noua tehnologie o stoarcere naturala si o maximizare a cantitatii de suc, cu pastrarea gustului natural si a culorii, deci un suc mai sanatos cu pastrarea mai multor minerale, nutrienti, vitamine, enzime, antioxidanti decat in cazul utilizarii storcatoarele clasice centrifugale. Prin folosirea noii tehnologii de stoarcere, se poate extrage suc pe langa fructe si legume, si din germeni, iarba de grau, frunze sau radacinoase. Acest model de storcator a fost creat pentru cei care isi doresc o mai mare varietate de sucuri decat cele realizate cu storcatoarele centrifugale.

Storcatoarele Hurom folosesc o metoda de stoarcere sanatoasa prin presare la rece rezultand un suc consistent si natural, fata de  storcatoarele traditionale care folosesc metoda de stoarcere prin razuire si centrifugare la viteze mari rezultand un suc fara consistenta, aerat, oxidat si cu multa spuma. Cu HUROM extragi de 6 ori mai multe vitamine, si de pana la 2 ori mai mult suc decat in cazul utilizarii storcatoarelor traditionale.  Se poate prepara cu el lapte de migdale si de soia. Face sucuri din orice tip de legume și fructe moi: kiwi, pere, visinele si ciresele fara samburi, rosii, mere, castraveti, citrice, capsuni, pepeni sau rodii, etc. Stoarce orice tip de frunze: iarba de grau, iarba de lucerna, telina, patrunjel, iarba de orz, frunze de spanac  sau salata, etc. Stoarce orice tip de rădăcinoase: telina, ridiche, ghimbir, morcov, sfecla rosie sau cartof,  etc.

Metoda de stoarcere este prin presare si masticare.  Fructele sunt zdrobite de către ax și împinse mai în față unde sunt presate între sită și axul melcat din ultem care un polimer de 8 ori mai dur decât melamina.

Oare  de ce-mi apreciez atat de mult gradina mea personala ? . . .  dar noul meu storcator ?

images

Articol scris pentru SuperBlog 2013.

Un gând despre „Viata sanatoasa la tine acasa

Lasă un răspuns

