Doctorul personal al parului tau !

farmec-gerovital

Din pacate, cu trecerea anilor, parul sufera foarte mult  dar sunt si alti factori externi sau interni care influenteaza acest lucru. Asa ceva mi se intampla si mie. Uitandu-ma in oglinda de fiecare data cand ma deplasez la locul de munca am observat ca parul meu nu mai este atat de stralucitor, nici atat de des si am albit odata cu trecerea anilor. Astfel m-a facut sa ma gandesc si mai mult la aspectul exterior al parului meu cautand, de fapt, problemele interne care au dus la aceasta situatie. Drept pentru care am inceput sa ma documentez din toate sursele de informare si am gasit ca cea mai buna solutie  sunt produsele realizate de Farmec, un brand renumit din Romania. Din multitudinea de produse de care parul are nevoie am dat peste Gama Gerovital Plant Tratament care se situeaza la limita dintre produsele farmaceutice si produsele cosmetice de infrumusetare. Datorita acestui fapt am inceput sa folosesc cu incredere produsele acestei game.

GerovitalPlantTratament

Cele mai frecvente ingrijorari ale mele in ce priveste parul meu sunt legate de: 

-ingrasarea excesiva a parului care presupune spalarea frecventa, care duce la consum de timp si energie.

.-caderea parului peste limita normala.

modificarea, în timp, a caracteristicilor firului de par.

Odată cu înaintarea în vârstă firul de păr devine casant si poros si se devitalizeaza.. Îmbătrânirea părului este accelerată de compusii chimici de styling, de razele UV, de vopsirea lui, de temperaturile ridicate pentru coafare si de poluanti, etc.

Cu ajutorul mastii si samponului anti-age se pot întârzia efectele îmbătrânirii părului prin aportul sporit de agenti hidratanti, prin protectia antioxidativa si printr-o nutritie imbunatatita la nivelul firului de par.

Parul gras constituie o problemă pentru foarte multe persoane. Datorita secreției excesive de sebum, părul pare permanent a fi neingrijit si murdar. Îngrijirea părului gras este,deci, o sarcină zilnică care necesită multa energie si timp.Principiile active reglează activitatea glandelor sebacee și astfel se reduce hiper-secreția de sebum. Folosind șamponul împreună cu fluidul Sebum Control se va observa îmbunătățirea aspectului părului gras, reducând frecvența spălarilor cauzate de aspectul „murdar” al părului.

Căderea părului se află pe lista problemelor cu care se confruntă foarte multe persoane, printre care ma aflu si eu. Ea poate avea o serie de cauze, atât interne organismului, cât și externe, iar netratată la timp poate avea consecințe grave atât din punct de vedere psihic, cât și fizic. Complexele bioactive proprii acestor produse,Biocapigen si Procapil acționează sinergic pentru eliminarea cauzelor care atrofiază rădăcina firului şi inhibă formarea de noi foliculi piloşi. Prin îmbunătățirea metabolismului celular se activează creșterea părului și se întărește și rădăcina firelor existente. In acest sens folosesc samponul si serul anticadere.

Ingredientele speciale pentru accelerarea procesului de regenerare a parului sunt: extractele vegetale naturale, vitaminele esențiale, petroleumul si keratina unde se gasesc sub forma samponului, lotiunii si kit-ului de regenerare a parului.

Octopiroxul are un rol esențial antifungic, iar Ichtiolul are proprietăți antiseptice, deci trebuie sa folosim samponul si lotiunea antimatreata cu ichtiol.

Provitamina B5 si Keratina acționează pentru reconstrucția permanentă si  hidratarea intensiva a firului de păr degradat. In acest tratament de intretinere a parului folosim masca pentru par degradat si serul pentru varfuri deteriorate.

Conductivitatea foarte scăzută a peliculei protectoare reduce semnificativ pătrunderea căldurii în interiorul firului de păr și împiedică “arderea”. Tratamentul permanent de protectie consta in folosirea serului hidratant termoproctetor.

In sfarsit, ma simt fericit ca am gasit posibilitatea sa imi rezolv problemele capilare pe care le am si le recomand si altora sa foloseasca produsele Farmec din gama Gerovital Plant Tratament.
Părul face parte din viaţa ta. Ai grija de el !

Acest articol este scris pentru concursul  SuperBlog 2013.

2 gânduri despre „Doctorul personal al parului tau !

Lasă un răspuns

