Tentatii (i)rezistibile

RoImage

Toti avem tentatii, rezistibile sau irezistibile, de multiple feluri. Nimeni nu scapa de asa ceva. Datorita lor se ajunge la felurite dependente de:  sex, stupefiante, televizor, mancare, alcool,  telefon, persoane, haine, internet, jocuri de noroc, deprinderile tale, caracterul tau, etc.

Prin definitie, dependenta  este situatia de a fi dependent, adica intr-o stare de subordonare sau de supunere fata de anumite lucruri, stari sau activitati.

In aceasta situatie ma aflu si eu, mai ales cea fata de mancare si televizor. Acestea se completeaza reciproc, in sensul ca nu ma pot lipsi de niciuna in acelasi timp. Lipsa de televizor imi creaza un disconfort. In acelasi timp  sunt si un gurmand  in sensul ca nu sunt un pretentios la masa si mananc cam mult. Acest lucru mi se intampla mai ales cand sunt stresat sau  sunt intr-o stare proasta. Placerea cea mai mare e cand mananc in fata televizorului, ceea ce nu este benefic pentru organism. Datorita acestui fapt am devenit putin supraponderal, ceea ce imi va creea probleme medicale si un disconfort estetic si psihic in acelasi timp.

Dependenta de televizor este o alta problema pe care o am in sensul ca nu ma pot lipsi de el. Oriunde si oricand urmaresc cu pasiune  orice, mai ales emisiunile sportive si in special fotbalul. Totdeauna, numai cu el pot adormi, astfel nu ma simt bine.

Astfel de probleme au inceput sa ma puna pe ganduri in sensul sa mai ponderez din  placerile „negative” prin psihoterapie sau alte modalitati de stopare a tentatiilor de tot felul. Sper ca noi toti sa intelegem ca numai impreuna putem rezolva astfel de situatii aberante din punct de vedere social.

tentatii

Tocmai am vazut ca se face reclama la un film de comedie  pe facebook in care se discuta despre dependenta de sex.  Filmul are un titlu sugestiv: Tentatii (i) rezistibile. In el este vorba despre  3 persoane diferite care nu au nicio tangenta  intre ele. Unul este un medic  de urgente care si-a pierdut controlul, altul este un consultant pe probleme de ecologie, cu un spirit ascutit de competitie, iar celalalt, un tata de familie cu o cariera de succes, dar cu probleme in viata de zi cu zi. Toti se lupta cu dependenta de sex si, trecand prin incercari grele, intotdeauna sunt gata sa  se sprijine unul pe celalalt si ajung sa creada ca au o sansa reala la fericire.

Cu prima ocazie am sa vizionez si eu acest film ce cred ca merita vazut.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

