Vacanta perfecta la Straja

VilaAlpin-e1378830042166

Urmeaza o zi minunata pentru cineva drag mie, ziua de nastere a Cristinei. Implinind o varsta foarte frumoasa, ma gandeam ce cadou as putea sa-i fac si totusi  sa fie ceva deosebit fata de alte aniversari. Si m-am tot gandit, iar la un moment dat mi-a venit o idee interesanta. Stiind ca ii place sa calatoreasca, o escapada la munte nu iar strica.Dar unde sa fie oare ? Cred ca undeva unde nu am mai fost. Si uitandu-ma pe harta turistica, am ales: un weekend la Straja !

Dupa ce m-am decis asupra locului unde vom merge, si ducandu-i  un buchet de trandafiri i-am dezvaluit  ceea ce i-am pregatit pentru ziua ei. A ramas impresionata de ideea mea si chiar  si-a dorit sa calatoreasca  si a fost de acord cu o vacanta la Straja.

Imediat ne-am facut bagajele, ne-am urcat in masina si am plecat la drum, spre destinatie. Odata ajunsi acolo ne-am interesat de cazare  in Statiunea Straja. Am gasit o pensiune spre satisfactia noastra,si anume Vila Alpin.

VilaAlpinStraja_exterior

Ce am gasit aici ?

Vila Alpin dispune de 60 locuri de cazare cu un confort de 3 stele. Este o constructie noua, amplasata la 50m de partie care satisface gusturile celor mai pretentiosi turisti si care va asteapta cu multa caldura si ospitalitate.
Structura de cazare este compusa din 24 camere de 2 locuri cu pat matrimonial sau cu 2 paturi toate cu baie proprie, tv si internet si 3 apartamente de 4 locuri cu baie proprie, tv si internet.
Vila dispune de bar, restaurant si sala de conferinte de 70 locuri.

Odata cazati ne-am interesant ce am putea vedea in aceasta statiune.

Undeva în inima Carpaţilor Meridionali, în staţiunea Straja, se găsesc canale energetice de o importanţă impresionantă, deoarece ele sunt legate de celelalte piramide energetice din toate colţurile lumii.

La cota cea mai înaltă a vârfului Straja, respectiv la 1868 m, este cea mai importantă şi mai puternică legătură a canalului energetic cu piramida energetică din Munţii Retezat, cea mai importantă din ţara noastră. Aici vă veţi conecta automat la energia Divină, energie care poate ameliora boli şi afecţiuni sau care doar creează o stare de pace şi linişte. Vârful Straja este important şi datorită relicvelor istorice care se găsesc aici din timpul dacilor. În acele timpuri, pe meleagurile acestea exista un templu de preotese care se rugau neîncetat pentru strămoşii noştri, dacii.

Printre tufele de afine de aici se găsesc până şi tranşeele din primul război mondial şi din loc în loc, chiar şi gloanţe din război.

Dacă vreţi să descoperiţi şi alte locuri şi lucruri deosebite, puteţi coborî pe platoul muntos, la primul lac de acumulare. Aici veţi interacţiona cu cel de-al doilea canal energetic din Straja, care are legătură cu canalul energetic care credem noi că vine chiar din Atlantida şi continuă până la Sarmisegetuza. De aici se primeşte toată energia şi informaţia care îl fac să fie atât de mare şi miraculos.

Un alt loc de o fantastică încărcătură emoţională poate fi găsit puţin mai jos, la Crucea Eroilor, ridicată în cinstea ostaşilor care şi-au dat viaţa pentru ţara noastră. Aici veţi întâlni o privelişte ameţitoare, arenă a tuturor înălţimilor care înconjoară staţiunea şi oraşele învecinate.

Nu departe se află Schitul Straja, o aşezare religioasă impresionantă şi unică în România prin amplasamentul ei şi icoanele făcătoare de minuni. De cum intraţi pe poarta schitului, veţi simţi că intraţi într-o altă dimensiune a spaţiului şi timpului. Aici, printre alte minunăţii, veţi putea admira pereţii tunelului de acces, care este unicat, pictaţi cu fiecare sfânt al fiecărei zi din an.

De asemenea, acesta este locul în care te poţi descătuşa efectiv de toate grijile şi problemele care te cuprind şi pe care din când în când vrei să le laşi deoparte ca să fii în armonie cu tine şi cu Dumnezeu. Şi dacă veţi intra în interiorul Schitului Straja, icoanele încrustate în lemnul din aceşti munţi şi preoţii de aici vă vor ajuta să vă conectaţi la Energia Divină şi să vă daţi seama că Dumnezeu este în noi şi pretutindeni în această zonă.

Dacă vreţi să vizitaţi munţii din România, treceţi şi prin Carpaţii Meridionali. Aşa veţi putea ajunge şi în staţiunea Straja. Veţi vedea locuri impresionante, veţi simţi emoţii noi şi vă veţi încărca energetic cum nu puteţi să o faceţi în nici un alt loc de pe Terra, pentru că varful Straja este unic.

Am observat in privirea ei ca a fost placut impresoinata de aceasta vacanta la Straja si chiar mi-as dori sa mai petrec macar un weekend in aceste locuri minunate.

P.S. Cristina,te iubesc !

Acest articol este pentru SuperBlog 2013!

Lasă un răspuns

