Acasa la LuxuryGifts

luxgl_clr_SQUARE3

Deunazi am primit un telefon unde am  fost invitat la o petrecere privata la vila Zenovia din statiunea Busteni de catre familia LuxuryGifts. Erau prieteni de familie si aniversau cei 7 ani de casatorie. Confirmand aceasta invitatie, mi-am facut bagajele si am luat primul tren. Odata ajuns in Predeal, am apelat la un taximetrist, pentru a ajunge cu bine la destinatie. Am fost intampinat de  catre unii din prietenii mei cei mai buni care este si capul familiei, Costel. Am observat ca avea o vila minunata, langa o pajiste frumoasa si foarte aproape de padure. Intrand in locuinta am facut cunostinta si cu ceilalti din familie: Maria, sotia lui Costel si cei doi copii ai sai, Robert si Victoria. Am observat ca erau o familie minunata, educata si cu mult bun simt. Intrand in superba locuinta,  de la intrare am admirat ca totul era aranjat cu mult stil, o combinatie intre traditional si modernism. Nu am mai intalnit astfel de aranjament nicaieri.

brosa-brosa-cu-cristale-3491-413cda-1-130x130x0

In tumultul primei impresii am uitat ceva important , si anume sa le ofer celor care m-au invitat  cadouri. Lui Costel i-am oferit o sticla de vin vechi din propria mea colectie, pentru frumoasa sa sotie, Maria, avand in vedere ca ii place tot ce este pretios, i-am daruit o salba de bijuterii cu cristale iar pentru copii cate o tableta de ultima generatie. Am observat in privirea lor o mare bucurie la primirea acestor cadouri.

In acelasi timp m-a impresionat  cum erau imbracati membrii acestei familii, in niste costume de epoca care contrastau  cu peisajul din jur care era mai modernist. La un moment dat ne-am asezat la masa, care era asezata intr-un mod unic si care arata o pregatire dinainte stabilita, o finete a asezarii tacamurilor si a veselei pe care numai in marele restaurante le vezi. Acelasi lucru se poate spune si despre meniu care era sofisticat dar si simplu in acelasi timp.

ingeras-cadouri-3576-0897c2-1-130x130x0

In timp  ce serveam masa si savuram un pahar de vin rosu am aflat de la  dansul ca este un renumit avocat iar dansa este director la o firma de publicitate drept pentru care copiii puteau sa invete la o reputata scoala particulara. Odata ce inaintam in discutie am ramas mult impresionat de vasta cultura pe care aceasta familie o are si, in acelasi timp, de modestia pe care o etalau. Sunt mandru ca pot fi prieteni cu ei.

Dupa  servirea mesei am fost invitat sa vizitez locuinta unde stau, o vila imensa proportional cu situatia financiara pe care o detin.  Aceasta avea o sala mare unde se putea servi masa, cu un  televizor imens, alaturi era o bucatarie dotata  cu de toate, care dadea intr-o curte in care se afla un gratar si o parcare  cu o masina de familie. La cele doua etaje se aflau dormitoarele vilei  cu cate o baie la fiecare nivel.

caseta-de-medicamente-cadouri-3535-ac0ac5-1-130x130x0

Nici nu stiu cand a trecut timpul, pentru ca totul a fost minunat si am fost  impresionat de ceea ce am vazut si in general de familia LuxuryGifts. M-am despartit cu placere de ei si le-am urat o casnicie cat mai lunga in continuare si speranta ca o sa ne intalnim cat mai curand.

Ajuns acasa am povestit  si prietenilor mei despre acesta familie si despre aniversarea lor de casatorie. Le-au placut si lor ceea ce am povestit.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

