Redescopera lumea dintr-un hibrid

Brand signature PMS

Placerea mea este de a conduce. Nu este zi in care sa nu ma urc la volanul masinii si sa plec  oriunde. Sofatul imi da o satisfactie pe care numai soferii adevarati o au. Pentru mine masina este ca si  un prieten in care te destainui fiind un bun ascultator si in care ai mare incredere. De aceea trebuie ca  masina sa fie ingrijita pentru ca si ea va avea grija de tine. Numai asa va fi o comuniune intre tine si ea, altfel prietenia dintre noi se va strica.

Dar la un moment dat, tot gandindu-ma, mi-am zis sa incerc  si altfel de masini pe care nu le condusesem pana atunci dar care mi-ar face mare placere. Mi-am adus aminte de un prieten din copilarie care se lauda ca are o colectie de masini mai speciale. Curios din fire l-am sunat si i-am spus ca doresc sa vad colectia lui de autoturisme. Mi-a confirmat cu mare placere si m-am deplasat imediat  cu satisfactia ca voi vedea ceva ce nu am vazut pana atunci.

Toyota_hybrid

Odata ajuns nu am mai avut rabdare si l-am rugat sa mi le arate. Ne-am deplasat la un garaj imens unde, cand am intrat, am ramas uimit de ceea ce am vazut. Mi-a explicat ca sunt o combinatie intre cele cu benzina si cele electrice, numite si hibrid. In acea cladire se aflau 4 autoturisme superbe: Yaris Hibrid, Auris Hibrid, Auris Touring Sports Hibrid si Prius, modele ale firmei producatoare Toyota. Doream foarte mult sa fac o plimbare cu una din ele si de aceea am ales-o pe cea care mi se potrivea mie, Prius, un model hibrid foarte modern si adaptabil la orice carosabil. M-am urcat in ea si pe cand conduceam am aflat mai multe despre acest model. S-a lansat in 1997 si a fost primul hibrid produs in serie devenind o alternativa reala la propulsia conventionala pe baza de diesel sau benzina. Are un design simplu si aerodinamic si utilizeaza tehnologia Hybrid Synergy Drive pentru optimizarea consumului de combustibil, ce are ca efect emisii foarte scazute de dioxid de carbon  in special la viteze mici si in traficul urban aglomerat. La stationare, motorul pe benzina se opreste. Acest model ruleaza pe energie electrica pura pe o distanta de 2 km la o viteza de pana la 50 km/ h furnizand un rulaj silentios si fara emisii. Prius se adapteaza fiecarui mod de a conduce. In interiorul masinii se afla aparatura la cele mai inalte standarde ale inovatiei tehnologice ce ofera o experienta unica la volan cu perfomante dinamice si acceleratie lina.

toyota-prius-2012-exterior-tme-007-prev_tcm420-1105923

Intr-adevar, este o masina perfomanta  si acest lucru am simtit-o in timp ce conduceam si pot sa spun ca plutesti cu acest model.  Intr-un astfel de autoturism lumea se vede altfel, una mai buna, mai toleranta si  te face sa visezi mult mai frumos. Face ca imposibilul sa fie posibil si te simti mult mai puternic, cu un curaj de nedescris. Condusul acestei masini iti da o satisfactie  si o bucurie de neuitat si pe care ai dorio sa o aiba toti  creand o viata fericita  si fara prejudecati dinainte stabilite. Si peisajul de afara este  mult diferit de cel real, un peisaj aparte care te imbie la condus. Aceasta masina se armonizeaza foarte bine cu natura si mediul inconjurator.

Nici nu stiu cand a trecut vremea, asa de placut a fost plimbarea cu Toyota Prius. A fost o experienta de neuitat si de povestit  si altora  ca si ei  la randul lor sa traiasca clipele fericite pe care le-am avut. La intoarcere i-am multumit prietenului meu pentru placerea de a ma lasa sa conduc o astfel de masina cu regretul ca timpul s-a scurs atat de repede dar cu speranta ca voi mai trai o astfel de zi minunata. Intr-adevar merita cu prisosinta sa iti achizitionezi  o Toyota Prius hibrid.

Acest articol este scris pentru concursul SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

