Cosurile iti pot strica ziua !

index

In sfarsit s-a ivit un subiect interesant pentru mine. Inca  din pubertate am avut  probleme cu cosurile si nu am scapat definitiv de ele. Chiar in unele locuri am ramas cu cicatrice, nu atat de vizibile dar daca ma uit atent se observa cat de cat. Acest lucru se intampla in jurul varstei  de 14 ani si chiar din cauza aceasta am devenit un introvertit. Eram atat de suparat pe acest fapt ca de fiecare data cand vroiam sa discut cu cineva nu o puteam face si astfel eram considerat un timid incurabil.

Primul eveniment care s-a petrecut in viata me a fost un esec total. S-a intamplat la balul de terminare clasei a 8-a. Eram atat de derutat de prezenta acneeii  pe ten ca de indata am gasit un motiv ca sa  nu dau  curs cererii de a dansa, am spus ca am o problema  medicala si ca nu pot sa onorez solicitarea. Intr-adevar, m-am simtit foarte stanjenit si de aceea am privit  tot spectacolul de pe margine. Vedeam cum altii  se distrau  si se simteau atat de bine  ca am inceput s-ai invidiez. Am ramas marcat de faptul ca nu am putut sa fiu si eu ca ei si de aceea m-am hotarat  sa rezolv problema care ma macina.

Acest lucru s-a prelungit si in timpul liceului si dupa aceea, cu toate ca am incercat tot felul de solutii si creme  chiar si babesti. Cu timpul s-a mai ameliorat dar din cand in cand revenea. Am ajuns sa nu ma mai privesc in oglinda pentru ca eram oribil din punct de vedere estetic. Cred ca era si  o problema medicala de aceea m-am dus la diferiti doctori dermatologi dar tot nu s-a rezolvat definitiv. Si psihicul mi-a fost afectat datorita faptului  ca orice solutie aplicata nu dadea roade si la un moment dat m-am obisnuit cu acest lucru.

Totusi, fiind un ambitios, am incercat o ultima solutie. Sa caut pe internet, pe site-urile specializate unde dupa multe cautari am dat de o firma renumita in rezolvarea problemelor cu cosurile.

images

Gama Gerovital Plant Stop Acnee este special conceputa pentru tenul cu imperfectiuni si este primul pas catre o piele sanatoasa si un chip luminos. Are o  eficacitate antiacneica demonstrata clinic, drept pentru care produsele acestei game din brandul Farmec te scapa de acnee in doar 4 saptamani.

In acest scop am ales crema ultra-activa Stop Acnee care trateaza strict punctele acneice, cicatrizeaza leziunile existente si asigura o buna protectie antimicrobiana. In timp ce acidul lactic din compozitie indeparteaza celulele moarte din stratul cornos, elibereaza porii si faciliteaza actiunea celorlalte principii active. Extractul antiacneic, sulful si irgasanul au avut  asupra pielii un pronuntat efect antiseptic si antibacterian.

Mi s-a sugerat sa-l folosesc seara, dupa curatarea prealabila a tenului cu gelul spumant antimicrobian Gerovital Plant Stop Acnee. Se aplica in strat de 2-3 mm pe zonele afectate si se lasa sa actioneze peste noapte sau cel putin 60 de minute. Folosind acest produs voi avea un ten neted, fara puncte acneice.

images

 Tratamentul cu gama de produse GP Stop Acnee a fost studiat la Clinica de Dermatologie Cluj-Napoca, din punct de vedere al eficientei cutanate. S-a demonstrat ca cele 5 produse ale gamei au actiune complementara, avand un efect eficient si de durata in cicratizarea leziunilor existente, reglarea secretiei de sebum, protectie    antimicrobiana si tratarea comedoanelor. Dupa 4 saptamani s-a constatat o ameliorare marcanta a simptomatologiei tenului acneic.

  Pot  folosi aceasta crema ultra-activa si dimineata sau in timpul zilei. In acest caz, se aplica crema in strat subtire si se maseaza usor pana la absorbtia in piele.

Articol este scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

