Gustul copilariei, acum la atingerea unui singur buton!

logo_marketonline_mic

Imi aduc aminte cu mare placere de anii copilariei, care din pacate,  nu se mai intorc.  Acei ani sunt cei mai frumosi din viata unui om si de acest lucru iti dai seama numai cand ajungi la maturitate.  Copilaria e ceva magnific pentru orice persoana, mai ales cand ai niste parinti minunati  care te iubesc si te rasfata cu toate placerile vietii de copil.

Am avut o copilarie frumoasa. Cu toate ca, relativ, au fost lipsuri materile, datorita faptului ca parintii mei au fost oameni simpli, nu s-a simtit acest lucru pentru ca s-a compensat cu afectiunea lor fata de mine si cei doi frati ai mei. In genere am fost  si suntem o familie fericita,  din pacate tatal meu nu mai este. S-a dus intr-o lume mai buna, din fericire. Simplitatea acestei familii si coeziunea ei au contribuit la reusita copilariei mele.

Dar gustul copilariei nu poate exista fara gustul bucatariei. Matroana acestui lacas al gastronomiei este insasi MAMA. Nu am sa uit cand ea intra in bucatarie cu o placere neconditionata  si incerca sa faca cele mai bune retete. Era ca o furnica si totul o facea pentru familie.

Pentru mine mama este cea mai buna bucatareasa. Imi plac sarmalele facute de dansa,  ciorbele gustoase si picante,  fripturile inabusite la cuptor. Si cel mai mult simteam  mirosul acestor bunataturi in timpul sarbatorilor cand totul era amplificat  si satisfactia era maxima.

Dar cel mai mult imi placea, dar si acum imi place cand se apropie sarbatoarea mare a Invierii, Pastele, unde in ajunul ei se pregateau pasca cu branza, ouale rosii, drobul de miel si mai ales renumitii si gustosii cozonaci  care erau facuti ori cu nuca si cacao sau cu rahat. Si totul era facut la cuptorul din curte realizat din caramida. Tot ce se pregatea aici aveau un gust minunat si mirosurile imbietoare se raspandeau in natura. Nimic nu era mai minunat cand o vedeam pe mama pregatind aluatul, iar tata, intre timp, facea focul in cuptor pentru ca totul sa iasa cat mai bine.

Fara mare tehnologie, cozonacii facuti de mama dar si cu ajutorul cuptorului magic erau pufosi si gustosi. O amintire pe care nu am s-o uit niciodata si va ramane intiparit in minte pentru totdeauna. Tot ce era facut de mama era facut cu multa rugaciune si credinta adevarata.

Facand o paralela intre gustul copilariei si gustul tehnologiei din ziua de astazi  este o diferenta enorma dar nu se compara cu mirosurile de la cuptorul cu lemne care iti aduce neaparat aminte de copilarie. Ce mi-as dori  si m-ar ajuta foarte mult ar fi multe produse electrocasnice de ultima tehnologie dar cel mai mult imi doresc un cuptor perfomant.

logo-hotpoint-ariston

M-am gandit bine unde as putea comanda un astfel de produs care mi-ar usura munca in bucatarie mie si familei si atunci am cautat pe internet si am dat peste un site specializat, si anume, Marketonline.ro, unde aici poti gasi multe oferte. Cautand am dat peste firma Hotpoint Ariston unde la departamentul Incorporabile  am gasit niste cuptoare incorporabile si am ales unul dintre ei care mi se potriveste cu bucataria mea si atunci l-am comandat.

hotpoint-ariston-fk-103el-20-x

Produsul care l-am ales este Cuptorul incorporabil  Hotpoint Ariston FK 103EL .20 X/HA. Iata unele informatii despre acest produs:

-multifunctional 12.

-display Touch Control.

-ventilare tangentiala Dual Flow System.

-programare electronica a duratei si a temperaturii.

-usa interioara din sticla.

-geamuri usa cuptor – 3.

-ghid rapid de utilizare.

-clasa de eficienta energetica A (-20%).

-inox cu tratament anti-pata.

Caracteristicile cuptorului sunt:

-tip: electric.

-clasa energeticaA: 20%.

-capacitate: 58 litri.

-numar programe gatit: 12.

-aprindere: electrica.

-iluminare: da.

-Ventilare: da.

-Ceas digita: da.

-Culoare: inox.

-Dimensiuni: 59 x 60 x 55 cm.

Alte caracteristici:

-numar tavi: 1.
-numar grilaje: 2.
-rotisor.

Garantia produsului este de 12 luni.
In concluzie, cu ajutorul acestui cuptor incorporabil, prin atingerea unui singur buton,  putem crea multe produse gastronomice, inclusiv pufosul cozonac, cel putin tot atat de gustos ca si cel creat la cuptorul cu lemne.

Acest articol este scris pentru Superblog 2013.

4 gânduri despre „Gustul copilariei, acum la atingerea unui singur buton!

Lasă un răspuns

