Calatorie virtuala prin Vila Alpin din Straja

VilaAlpin-e1378830042166

Deunazi am fost contactat  sa imi dau cu parerea despre Vila Alpin din Straja. Este o onoare pentru mine acest lucru dar din pacate nu am avut ocazia sa fiu turistul acestei statiuni  si nici sa fiu cazat la aceasta vila drept pentru care totul se va rezuma la ceea ce imi ofera site-ul  si imaginile aferente acestuia.

Ma gandeam de ceva vreme sa imi iau o mica vacanta de relaxare undeva intr-un loc linistit dar nu m-am decis unde voi merge. Acum mi s-a oferit ocazia si daca imi va placea ceea ce voi vedea si constata,  o sa iau o decizie  pentru un sejur la Straja.

Curiozitatea nu m-a lasat  si am deschis imediat site-ul si am vrut sa aflu primele informatii despre Vila Alpin din Straja.  Este situată  la doar 50 de metri de telescaun, fiind amplasată între cele două pârtii dotate cu nocturnă. Are o capacitate totală de 60 de locuri de cazare, împărțite în 9 camere duble matrimoniale, 15 camere duble twin și 3 apartamente de patru locuri, având dormitor cu un pat matrimonial și living cu canapea extensibilă și fotolii.Toate camerele sunt dotate cu baie proprie, TV, internet și balcon.

 index

Contra cost si la cerere se pot organiza diferite activități, precum rafting, tiroliană, escaladă, paint ball sau activitati speedo, iar Vila Alpin dispune și de un centru pentru închirierea echipamentelor sportive. Pentru loturile sportive de schi  vila ofera un cantonament la Straja.

La dispoziția turiștilor se afla si o sală de conferințe cu capacitatea de 60 de locuri, complet echipată, unde se pot desfășura training-uri, team building-uri, cursuri sau evenimente private.
In restaurantul din aceasta locatie se poate servi diferite preparate traditionale romanesti si unde se pot organiza diferite evenimente: zile de nastere, botezuri sau nunti.
Am mai observat ca aceasta vila mai dispune si de alte dotari si facilitati: incalzire centrala, bar, internet Wirelless, parcare  si terasa de unde se pot vedea partiile de schi de pe Straja.
Dupa privirea in ansamblu am tras concluzia ca este o locatie interesanta dar se pot  face unele schimbari. O schimbare importanta ar fi diversificarea meniului in sensul  introducerii si a altor preparate netraditionale in vederea atragerii de mai multi turisti straini care vor sa guste si din gastronomia internationala. Din ce am observat, restaurantul nu dispune de o formatie si acest lucru este necesar pentruo astfel de locatie. O alta sugestie este in privinta camerelor in sensul ca sunt prea simple, avand in vedere ca este o vila categorisita la 3 stele. Ar trebui ca orice camera sau apartament sa fie mai viu coloristic, cu o culoare specifica fiecareia in parte, cu multe flori si  personalizate.
Ceea ce mai lipseste acestei vile este o sala de fitness, piscina, unde turistii pot sa faca si alte activitati in afara de cele exterioare. Iar cei care vor sa se recupereze dupa o zi de mers pe munte sau de schiat salonul de masaj ar fi ideal pentru turisti.
In ceea ce priveste site-ul, el este dragut dar, dupa parerea mea, poate sa sufere modificari. Pentru o locatie care vrea sa fie cunoscuta si in afara granitelor tarii ar putea sa fie scris si intr-o limba de circulatie internationala pentru a atrage mai multi turisti straini. Designul ar putea fi mai viu colorat si cu filmulete sugestive care sa faca o reclama mai buna pentru Vila Alpin si totul sa fie actualiazat, la zi daca se poate. Culoarea de fond al site-ului este de un alb fad care nu duce la atragerea de potentiali clienti sa-l viziteze. Pe fondul lui as pune peisajul care reprezinta aceasta statiune si totul reprezentat in 3D.
Tot in fundal se poate introduce o muzica ambientala care sa fie cat mai placut sa parcurgi acest site, o melodie specific zonei.
Din pacate unele informatii pe care le-am pus aici nu sunt din site-ul oficial al vilei si din  altele adiacente cu privire, in special, la numarul de locuri in camere si in sala de conferinte, deci inca o biluta neagra pentru site.
In mare parte acestea sunt problemele, dar parcurgand cele vazute am ramas totusi impresionat de Vila Alpin din Straja si de aceea am decis ca vacanta de relaxare sa o fac in ambientul acestei locatii la proxima ocazie.
Acest articol este scris pentru SuperBlog 2013.
Lasă un răspuns

