Concursul meu LuxuryGifts

luxgl_clr_SQUARE2

O idee interesanta. Cei de la LuxuryGifts mi-au propus sa organizez propriul concurs. Pentru mine va fi o mare provocare, drept pentru care am acceptat acest lucru. Eu insumi voi juriza acest concurs  si cine va castiga va primi un premiu.

De mult imi doream acest lucru si gandurile mele ma duc la ce tematica sa folosesc pentru a face concursul mai atractiv si mai interesant. M-am decis asupra unui subiect, care va isca multe discutii si controverse: barbatul, ca fiinta distincta in cadrul societatii.

Adesea neînţeles şi greşit interpretat, în spatele unor aparenţe înşelătoare, el este capabil de cea mai înaltă frumuseţe sufletească, de a dărui dincolo de puterea femeii de a primi. Este puternic dar şi vulnerabil, înrobitor dar şi înrobit, frumos şi cumplit ca un înger.

De acea barbatul poate avea un dublu inteles, cand este o persoana pozitiva, cu suflet, amabil, altruist, capabil sa fie responsabil si cu capul pe umeri, ori o persoana negativa, fara afectiune si uneori insensibil, si de multe ori cu capul  in nori.

Dar din toate aceste contradictii si controverse despre barbat cel mai mult se pricepe  sa ofere  bijuterii cu cristale pentru orice femeile, cu precadere din marca LuxuryGifts.

fantezie-bijuterii-087-1-155x155x0

butoni-butoni-scorpion-3633-bed7df-1-155x155x0

Aceasta firma are o experienţă de peste 20 ani în comerţul cu  cadouri de suflet care pastrează amintirile vii şi reînvie emoţia de fiecare dată când sunt privite. În tot acest timp, au imaginat şi au căutat cadouri deosebite din toate categoriile de preţ astfel încat să satisfaca un numar cât mai mare de destinatari. Obiectivul lor este să  cunoasca clienţii şi să le poata oferi cadoul potrivit care să reflecte întocmai sentimentele persoanei care oferă cadoul şi personalitatea celui care primeşte cadoul. Selecţia produselor pe care le ofera clienţilor  reflectă căutarea permanentă a noului şi atenţia maximă acordată calităţii produselor şi detaliilor de fabricaţie.

In acest sens, va provoc la un concurs inedit unde ca si cadou voi oferi un voucher cu 50% reducere pentru produse din gama butoni si bijuterii de fantezie.

Cum se va desfasura?

Intr-un comentariu spuneti ce cadouri a-ti oferi iubitului, prietenului, tatalui, sefului, in general unui barbat, in functie de personalitatea fiecaruia si cum a-ti caracteriza un barbat in cateva cuvinte. Caracterizarea poate veni  nu numai din partea femeilor ci si din partea sexului masculin.

Apreciez sinceritatea, originalitatea si inventivitatea participantilor la concurs.

Termenul limita pentru concurs este de 21.11.2013.

Acest articol-concurs este scris pentru SuperBlog 2013.

6 gânduri despre „Concursul meu LuxuryGifts

  1. Voi incerca sa gasesc un cadou care sa aiba legatura cu hobby-urile barbatului respectiv. Exemplific: pentru tata -un polizor, un patent, o surubelnita mai deosebita, pentru iubitul meu: o carte buna, o sticla de vin rosu, un joc de table iar sef barbat -nu am. Iubirea este ca o pasare, una din aripi este femeia iar alta este barbatul.

  2. Mm prietenului meu i-as oferi o colectie intreaga de pumnale, cutite, iatagane, istorice are o pasiune pentru astfel de lucruri, iar cat tine de definita barbatului, imi place ca desi are o pasiune pentru obiecte de acest gen, orice barbat stie sa impleteasca armonios cele doua laturi ale sale, cea agresiva, de supravietuire cu cea sentimentala, plina de bunatate si iubire 🙂

Lasă un răspuns

