Dream Car Art Contest

Brand signature PMS

In ultimul timp am cazut in nostalgie…dupa copilarie. Am un dor enorm sa mai fiu copil, sa mai traiesc intens acea perioada in care joaca era cea mai mare pasiune a mea, pe langa altele. Imi aduc aminte  cat de frumos parintii si dascalii mi-au insuflat placerea de a invata si de a cunoaste cat mai multe . Datorita lor sunt unde sunt si le raman vesnic indatorat. Acum ma gandeam sa fac si eu ceva util pentru alti copii, sa ajut  si eu cu ce pot. Simteam nevoia sa mai retraiesc perioada acelor ani si cum puteam sa fac asta decat sa ma implic intr-un fel.

Deunazi am aflat ca se va desfasura un eveniment important  in tara noastra cu implicatii internationale. Era vorba de un concurs de pictura si desen organizat de catre Toyota Romania. Atunci am vrut sa aflu mai multe despre acest lucru, m-am informat de pe site-ul lor si am observat ca au nevoie de persoane care sa le promoveze concursul si sa atraga cat mai multi copii sa participe la acest concurs.

DreamCarArtContest

Cu bucurie ca pot face ceva frumos  m-am deplasat la firma, le-am spus despre concurs si cat de mult imi doresc sa fac ceva pentru cei talentati in pictura, drept pentru care m-au desemnat  ambasador  al competitiei Dream Car Art Contest, pentru ca asa aflasem ca se numeste. Am plecat foarte fericit  de acolo si acum ma gandeam cum as putea sa atrag cat mai multi copii pentru ca era ceva inedit pentru mine. Singura modalitate de a reusi era sa ma informez  cat mai bine si sa ma deplasez la scoli, in cluburile elevilor si atelierele de creatie artistica pentru copii. Dar pentru ca reusita sa fie cat mai mare, in primul rand, trebuia sa conving parintii ca este benefic pentru copiii lor, drept pentru care la fiecare deplasare  in scoli am stat de vorba cu profesorii pentru a-i chema impreuna  si de ai convinge de initiativa mea. Unii dintre ei au venit  la apelurile facute de mine si profesori dar si cei care au venit erau cam circumspecti. Deci imi revenea datoria enorma sa ii conving pe copii, dar in primul pe parinti sa participe la acest concurs. Atunci le-am spus despre ce este vorba.

Toyota Motors Corporation organizeaza an de an o competitie artistica, dedicata copiilor talentati din toata lumea numita Dream Car Art Contest. Drept pentru care Toyota Romania lanseaza a patra editie nationala a concursului dedicat copiilor- Deseneaza masina visurilor tale. Este o competie incununata de foarte multe succese ale micutilor artisti in ale picturi si desenului din Romania, in etapele internationale.

Concursul se va desfasura in perioada 15 noiembrie 2013 – 15 martie 2014 si se adreseaza tuturor copiilor cu varsta de pana la 15 ani, la 3 categorii de varsta. Principalul scop al concursului este de a stimula creativitatea si imaginatia copiilor, pentru ca acestia sa isi exprime viziunile cu privire la un viitor mai bun. Desenand masina visurilor, micii artisti au oportunitatea de a-si dezvolta interesul pentru masini si de a intelege mai bine bucuria si importanţa unui vis.

index

Jurizarea la nivel national va avea loc in luna martie 2014, iar jurizarea la nivel international va avea loc in luna aprilie 2014 si rezultatele vor fi facute publice in luna septembrie 2014. Castigatorii etapei internationale vor castiga o excursie in Japonia in luna august 2014, toate cheltuielile fiind acoperite de catre Toyota Motor Corporation. Evaluarea desenelor se face in conditii de confidentialitate,,oferind sanse egale tuturor micilor participanti in sensul ca se jurizeaza  desenele fara a se cunoaste tara de origine a autorilor.

Cu cat inaintam in pledoaria de promovare mi-am dat seama ca erau mult mai interesati  de ceea ce expuneam, atat parintii cat mai ales copiii si nu mai erau asa de circumspecti ca la inceput. Odata terminata prezentarea am ramas placut impresionat de atitudinea pozitiva a participantilor in sensul ca parintii si-au indrumat copiii sa deseneze fiind convinsi de talentul lor.  La randul lor, ei au incercat sa ma ajute contactand alti elevi si parinti sa participe cu desene sugestive la acest proiect si chiar au reusit sa faca acest lucru.

Mi-am indeplinit un vis…sa ajut si eu pe altii cum si eu am fost ajutat  cand eram copil. Sunt mandru de ceea ce am realizat si de cate ori va aparea un eveniment pentru copii si elevi de promovat voi fi disponibil oricand.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

