Scrisoare catre Mos Craciun

Nemira_rosu (1)

Draga Mos Craciun,

Stiu ca in fiecare an ai fost atent cu mine si mi-ai adus pe cat posibil ceea ce mi-am dorit asa ca anul acesta m-am gandit sa iti scriu iar.

Mie sa nu-mi lasi mare lucru sub brad anul asta. De fapt, nu vreau nimic din ce poate fi infasurat in hartie rosie sau ornat cu fundita.

Am mai crescut si eu, iar dorintele mele s-au schimbat. As vrea sa imi aduci ceva care sa dureze tot anul. Am nevoie de multe bucurii, dar si de cateva lacrimi  ca sa nu uit sa apreciez bucuriile. As mai vrea sa intampin multe situatii care sa ma faca sa zambesc si as vrea sa fiu mai intelegator. Crezi ca poti sa imi mai aduci si cativa neuroni in plus ca sa fiu mai intelept?   Vreau sa traiesc si  nebunia dragostei si clipe romantice, sa invat sa impart, sa fiu mai bun, sa daruiesc si sa iert! Dar da-mi te rog, si puterea sa zambesc si sa-i fac fericiti pe oamenii dragi de langa mine! Adu-mi te rog sanatate, forta de munca si un dram de noroc.

Am nevoie de tine! Nu vreau ceva anume. Vreau doar sa ma inveti sa apreciez ceea ce am. Sa stiu cand sa spun stop, dar si cand sa merg mai departe. Sa nu incetez nicio clipa sa cred in visele mele si sa continui sa lupt pentru realizarea lor. Ajuta-ma sa fiu o persoana mai optimista si lacrimile care vor curge pe obrajii mei sa fie doar de fericire. Invata-ma sa traiesc fiecare zi ca si cum ar fi ultima, sa iubesc si sa daruiesc tot ce am mai bun din mine. Fiecare zi sa fie unica si timpul sa treaca mult mai greu in momentele bune si foarte usor in cele grele.

Atarna in varful pomului meu cata dragoste poti duce tu si adu-ne aminte, mie si tuturor, ce inseamna de fapt Spiritul Craciunului.

Craciunul-in-cele-mai-frumoase-povestiri
 Si pentru ca totul sa fie ireprosabil mi-as dori sa traiesc viata ca in  Craciunul in cele mai frumoase povestiri,  o carte de savurat în tihnă, în așteptarea sărbătorii cu dulciuri și fulgi de zăpadă. În paginile ei sunt adunate comori de altădată pentru copii, părinți și bunici. Din ținuturi de vis sau din orașe adevărate, din păduri îndepărtate sau din case primitoare vin întâmplări și personaje ce povestesc  Crăciunul cu un farmec cuceritor, pentru a cărei magie depun mărturie, printre alții, Harriet Beecher Stowe, Elizabeth Gaskell si Henry van Dyke, prin povestile inegalabile  pe care le impartasesc.
Nu am fost prea pretentios anul acesta, nu? Inchei aici scrisorica mea si te astept cu mult, mult drag! Nu uita sa-mi indeplinesti aceste dorinte.
Acest articol este scris pentru SuperBlog 2013.
Lasă un răspuns

