Puterea parteneriatului in blogosfera

zelistmonitor (1)

In sfarsit, am ajuns la o proba in care trebuie sa dezbat o problema inedita pentru mine. Ce reprezinta puterea parteneriatului in blogosfera si cum o vad eu din punctul meu de vedere?

Pentru mine este primul concurs de SuperBlog la care am participat. Participarea la  primele probe a fost mai greu dar cu putin entuziasm am reusit sa trec peste obstacole si sa ajung la finalul competitiei. Blogul meu este la inceput de drum  si de aceea am  facut tot posibilul sa intru in tagma bloggerilor si sper sa fi reusit intr-un fel sa-i impresionez pe altii cu articolele mele.

In cele 2 luni de competitie am invatat foarte multe lucruri  si ma simt mult mai bazat in ceea ce scriu si asta datorita si celor din jurul meu care m-au ajutat in acest sens. Pentru mine concurentii din aceasta competitie au fost ca niste bloggeri parteneri si nu ca rivali. Citindu-le articolele am observat si eu modul de abordare al blogurilor, si de exprimare in cadrul competitiei. Datorita acestui fapt blogul meu a devenit mai puternic si mult mai interesant.

Parteneriatul dintre bloggeri trebuie sa fie ca un ajutor, in sensul colaborarii dintre ei, iar cei vechi sa-i indrume pe cei noi sa ajunga la un anumit nivel de tratare a subiectelor blogosferice. Pe tot cuprinsul acestei competitii am urmarit si citit multe articole si am observat ca fiecare are unicitatea lui in a scrie si aborda articolele drept pentru care fiecare blog in parte este unic in felul lui.

download

O mare importanta in colaborarea cu SuperBlog este si participarea partenerilor media fara de care nu am fi cunoscuti pe plan mediatic si un aport deosebit a fost dat de catre  Radio Lynx. Nu am pierdut nicio emisiune care era difuzata la orele 20 si moderata de catre unul dintre organizatorii concursului, Claudia Patrascu, unde erau dezbatute subiecte interesante despre competitie, fiind, intr-adevar, un partener media puternic. Nu trebuie uitati nici organizatorii acestui concurs fara de care nu exista aceasta competite, dar nici partenerii bloggeri printre care si Sorana Bordas, ultima castigatoare la SpringSuperBlog 2013, editia de primavara a concursului, o bloggerita cu state vechi si puternica si le multumesc  mult pentru ajutorul dat si parteneriatului facut cu ei.

Deci, un parteneriat puternic intre bloggeri trebuie sa fie ca o colaborare dar si un ajutor intre cei implicati intr-o astfel de competitie.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2013.

Un gând despre „Puterea parteneriatului in blogosfera

Lasă un răspuns

