Doina, o vedeta la tine in poseta!

index

Intr-o vizita la prietena mea am dat despre o crema pe care nu mai stiam ca mai exista. E o crema obisnuita de piele din gama Doina al firmei Farmec. De cand am vazut-o mi-a trezit nostalgia pentru ca numai la mama vedeam asa ceva, intr-o perioada cand nu gaseai decat produse romanesti. Totdeauna o vedeam pe mama dandu-se cu astfel de creme, nu datorita ca era singura de pe piata dar era si de calitate. De aceea  pe mama o vedeam intotdeauana tanara  si pentru faptul ca dansa folosea astfel de creme.

crema-pastila_stinga

Trezindu-ma din nostalgie, m-am uitat pe site-ul Farmec si am dat peste gama de produse Doina si am vrut sa vad care  sunt noutatile in acest domeniu. Dintre toate tipurile pe care le-am observat mi-a cazut atentia mai mult spre  Doina – Cremă nutritivă vitaminizantă, considerata si mezina familei acestei game si imediat mi-a zburat gândul fie la o persoană dragă pe nume Doina, fie la un cântec popular, fie la o sursă nemuritoare de farmec care şi-a găsit locul pe etajera fiecăreia dintre noi încă din copilărie, adolescenţă sau dintr-o perioadă de demult, dar dragă nouă. Ce au cele trei reprezentări în comun, în afară de nume? Este vorba, cu siguranţă, de un sentiment de nostalgie şi de drag, de familiaritate şi tradiţie, de grijă şi de frumuseţe naturală, mereu prezent în viaţa noastră.

La fel ca și celelalte produse din gamă, îndrăgite de generații de femei, mezina familiei a fost special concepută pentru a hrani si hidrata pielea corpului si a fetei, redându-i proprietățile naturale: stralucirea, elasticitatea si supletea.

Prin formularea sa echilibrată, cu un conţinut apreciabil de ceruri sintetice si naturale, ulei mineral si glicerina, aceasta crema furnizează pielii cantitatea optimă de substanţe emoliente si hidratante, reface filmul hidro- lipidic- protector de la suprafaţa pielii, asigurând o protecţie eficientă împotriva temperaturilor scazute, poluarii, substantelor agresive si vantului. Conţinutul de vitamină E previne procesele oxidative şi contribuie la regenerarea pielii.
Intr-adevar este o crema redutabila pentru ten in lupta cu vicisitudinile vietii si acest lucru am descoperit si intr-un videoclip creat de Farmec in colaborare cu KREM si sper sa il ascultati cu placere si sa ii da-ti o nota de farmec Doinei.
Acest articol este scris pentru SuperBlog 2013.
2 gânduri despre „Doina, o vedeta la tine in poseta!

Lasă un răspuns

