Deodorantul poate fi prieten sau dusman!

index
Asta este marea dilema. Deodorantul poate fi prieten sau dusman? Cred ca mai degraba poate fi prieten, in ceea ce ma priveste pe mine. Datorita faptului ca sunt grasut  transpir destul de des si acest lucru imi creeaza disconfort. Sunt si un mare microbist si de fiecare data cand joc fotbal transpiratia ma sufoca enorm de mult. Imi trebuiesc sa fac chiar si de 2 ori pe zi dus, in special vara, cand este foarte cald. Am cautat orice solutii ca sa imi temperez cat de cat transpiratia, am folosit tot felul de deodorante dar niciunul nu a avut eficacitate deplina. Am fost si pe la unii medici si mi-au sugerat sa folosesc creme si unguente impotriva transpiratiei. Pe moment  acestea imi erau eficace dar pe termen lung transpiratia imi revenea indubitabil. Nici nu stiam ce sa mai fac ca sa scap de aceasta povara urat mirositoare. Ultima solutie era sa gasesc ceva pe internet. Tot cautand, am observat ca firma Farmec, pe langa multe altele  au si produse antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan care au fost concepute într-o formulare blândă, de tip emulsie, care respectă atât pielea delicată a axilelor, oferind o protecție de lungă durată împotriva mirosurilor neplăcute ale transpirației cât și materialele hainelor pe care nu lasă urme albe sau galbene. Eficiența deodorizantă crescută este asigurată printr-un mecanism complex în care sunt asociate acțiunile a trei ingredienți activi:
Citrofolul , un ingredient organic , care inhibă descompunerea enzimatică a componentelor nemirositoare ale transpirației, fără distrugerea bacteriei implicate în proces;
Vitamina E, cu acțiune antioxidantă care împiedică procesle de autooxidare ale compușilor nesaturați ai transpirației;
Sărurile de aluminiu, care reglează procesul transpirației în zona axilară prin formarea unor hidroxi-geluri care blochează parțial canalele sudoripare.
Parfumurile balsamice proaspete si delicate te învăluie și iți dau o senzație de prospețime naturală.
Am gasit o multitudine de deodorante dar mi-au fost recomandate urmatoarele:
-deodorant antiperspirant Gerovital H3  Splendide;
-deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural;
-deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive;
-deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh.
Odata gasite le-am comandat online si cand le-am primit le-am folosit si am observat ca nu mai am atat de multe probleme cu transpiratia intrucat nu mai transpir atat de des si mult. De atunci folosesc numai astfel de deodorante si le-am recomandat si  altora sa le foloseasca cu incredere. Eram foarte multumit de ele si faptul  ca ma simteam mult mai bine  m-a facut fericit in acest sens. Totul era splendid, natural, senzitiv si fresh in acelasi timp.
Deodorante_grup
Acest articol a fost scris pentru concursul de advertoriale Spring SuperBlog 2014.
Un gând despre „Deodorantul poate fi prieten sau dusman!

  1. Procesul de transpiratie este unul normal si natural. Fara acest proces omul nu ar putea sa-si pastreze echilibrul termic al organismului. Ca acest proces vine adesea la pachet cu mirosul neplacut se datoreaza strict gradului de curatenie al corpului, a calitatii mancarii, sau a tipului de haine pe care le imbracam. Cu siguranta trebuie sa ne concentam mai mult pe pimul motiv invocat aici, pe care nici un deodorant nu il poate rezolva. Corpul trebuie sa transpire iar noi sa il mentinem curat fara prea multe substante chimice, care de multe ori duc la complicatii grave. A nu se intelege ca detest folosirea deodorantelor 🙂

Lasă un răspuns

