Alege o tableta cool si ultra-portabila!

logo_azerty

Acum cativa ani mi-am cumparat un computer LCD, din necesitate profesionala. Inca de la inceput m-a fascinat sa lucrez cu calculatorul pentru ca ma ajuta sa imi realizez anumite proiecte pentru facultate si sa ma documentez in acest sens. Odata cu trecerea anilor am descoperit  mult mai mult internetul si mi-am dat seama ca este foarte util in a-l folosi in scopuri profesionale dar si pentru relaxare. Fiind microbist imi place sa caut tot felul de stiri sportive. Iubind  istoria si geografia am realizat ca pot gasi informatii din aceste domenii mult mai usor si mai vast ceea ce m-a facut sa indragesc abordarea online a tuturor informatiilor de care am nevoie in orice domeniu preferat de mine. Mai deunazi mi-am facut si un blog personal unde imi expun toate ideile, parerile  mele personale si sa particip la diferite concursuri pentru bloggeri unde, din fericire, am facut cunostinta cu multe persoane  si care mi i-am facut prieteni. Deci, internetul mi-a adus multa satisfactie deoarece este un mod de comunicare, altfel decat in realitate.

Avand  in vedere ca piata IT s-a dezvoltat foarte mult m-am gandit ca as avea nevoie de ceva mai perfomant si mult mai usor de folosit. Datorita ca circul foarte mult m-am gandit la o tableta care este portabila si sa ma pot folosi de ea oricand. Astfel, m-am folosit de internet si am dat peste magazinul Azerty. ro, un magazin online cu oferte de produse IT. In multitudinea de tablete pe care le-am analizat din gama de produse pe care le avea, am ales Tableta Apple iPad 4 Black 4G 32GB, Dual Core A6X, Retina display, Wi-Fi + Cellular, iOS 6  cu multe caracteristici de perfomanta care te obliga sa il achizitionezi.

ipad-4-black-1

E sclipitor in toate privintele.

Privește un iPad cu ecran Retina și dintr-o dată totul e clar. Chiar îți atingi fotografiile, răsfoiești o carte, cânți la pian. Nu mai e nimic care să stea între tine și ceea ce iubești. Asta fiindcă elementele fundamentale ale iPad, ecranul, cipul A6X, camerele, conexiunea wireless,  lucrează împreună pentru a crea cea mai bună experiență posibilă. Toate acestea fac ca iPad să fie capabil de mult mai multe decât ți-ai putea imagina.

Ecranul Retina este revolutionar.

Tot ceea ce faci cu iPad-ul, faci prin intermediul ecranului său mare şi uimitor. Iar atunci când ecranul este mai bun, întreaga experienţă iPad este mai bună. Ecranul Retina de pe iPad are o rezoluţie de 2048×1536, o saturaţie a culorilor mai mare şi un număr uluitor de 3,1 milioane de pixeli. Adică de patru ori numărul de pixeli din iPad 2 şi cu un milion mai mulţi decât la un HDTV. Aceşti pixeli sunt atât de apropiaţi încât ochii tăi nu pot distinge pixelii individuali la o distanţă normală de vizionare. Iar dacă nu poţi să vezi pixelii, poţi să vezi întreaga imagine. Sau articol. Sau joc. Aşa cum nu le-ai mai văzut până acum.

Cipul A6X este puternic.

Am mizat dublu pe performanta.

Viteza si perfomanta grafica este de doua ori mai mare.

Noul cip A6X din interiorul iPad este cel mai puternic cip al nostru pentru un dispozitiv mobil. Performanța grafică și CPU sunt cu până la de două ori mai bune comparativ cu cipul A5X. De aceea iPad este mai rapid și mai receptiv. Aplicațiile sunt lansate instantaneu și rulează cursiv. Jocurile grafic-intensive sunt fluide și realiste pe sclipitorul ecran Retina. Iar datorită procesării de semnal imagine îmbunătățită și încorporată în cipul A6X, fotografiile și videoclipurile pe care le faci cu camera iSight de 5 megapixeli sunt mai clare și mai demne de Retina.

Durata de viata a bateriei este de 10 ore.

IPad are un ecran Retina de 3,1 milioane de pixeli, cip A6X și grafică avansate. Cât afectează acestea durata de viaţă a bateriei? Aproape deloc. Te bucuri în continuare de până la 10 ore de autonomie pentru a citi, a viziona, a te juca, a scrie şi a crea orice vrei, cât timp vrei.

Camera FaceTime si iSight.

Acum sunt si mai multe zambete.

Spune „buna” in fata camerei FaceTime HD.

FaceTime pe iPad te aduce față în față,  chiar și când ești la kilometri depărtare. Poți să efectuezi un apel video prin Wi-Fi sau o rețea mobilă, așa că dacă ești plecat, prietenii și familia sunt întotdeauna la curent cu ceea ce faci. Iar acum, cu noua cameră video FaceTime HD, toată lumea poate vedea și mai bine cum arăți și pe unde ești. Poţi să o foloseşti și pentru autoportrete sau pentru a înregistra un video HD de 720p.

Inregistreaza video full HD 1080p.

Uneori viața te ia prin surprindere. Citești pe iPad așteptând metroul dimineața și deodată se întâmplă ceva extraordinar în stație. Sau navighezi pe net stând comod pe canapea, când apare câinele purtând tutuul de balerină al fiicei tale. Camera iSight de pe iPad îți permite să capturezi toate aceste momente neprevăzute, frumoase sau amuzante. În HD 1080p, nu mai puțin. Datorită stabilizării video automate, poți să uiți de mâini nesigure și imagini care se mișcă. Ceea ce este un mare avantaj atunci când râzi de nu mai poți.

Conexiuni ultrarapide.

Te conectezi mai repede. In lumea larga.

Tehnologie Wi-Fi avansată si incorporată.

 Noile capabilități Wi-Fi încorporate în iPad te conectează mai rapid ca niciodată, de până la de două ori mai rapid decât orice generație anterioară iPad. Având Wi-Fi dual-band 802.11n și suport pentru legăturile de canal, vitezele de descărcare pot ajunge până la 150 Mbps. Traducere: multe dintre lucrurile pe care le faci zilnic încep să fie mult mai rapide.

Conectivitate celulară de ultimă generație.

 Dacă vrei să te conectezi la internet chiar și când nu ai acces la Wi-Fi, alege modelul iPad Wi-Fi + Cellular. Acum este compatibil cu și mai multe rețele ultrarapide din întreaga lume, inclusiv rețele avansate precum HSPA, HSPA+ și DC-HSDPA. Așa că poți să descarci conținut, să faci streaming de videoclipuri și să navighezi pe internet la viteze uimitoare,  fără contract sau un angajament pe durată lungă.

Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2014.

Un gând despre „Alege o tableta cool si ultra-portabila!

Lasă un răspuns

