Breakfast AntiOx la NH Bucharest

NH-Wake-up-to-a-better-world_32

Reporter fiind, imi doream un interviu senzational cu  o mare personalitate pe un subiect banal dar atat de interesant, despre alimentatia sanatoasa. Am aflat ca undeva se aplica acest stil de viata, si chiar a fost transformat intr-un brand. Inainte de a lua un interviu unei personalitati m-am documentat despre acest lucru si locul unde el este aplicat. Acest loc este hotelul NH Bucharest. Micul dejun este cel mai important pentru cei de aici de aceea ei au realizat un concept nou despre o servire a mesei mai diferita fata de altele, numit „Antiox mic dejun”.Iata ce am aflat de la sursa despre un astfel de concept.

Antioxidantii sunt cei mai buni aliați pentru sanatatea ta. De aceea noi va oferim un nou concept de mic dejun: mai sănătos și mai gustos, atât datorită pregătirii sale, care se bazează pe alimente cu proprietati antioxidante intense, cat și prezentarea atentă și utilizarea de produse inovatoare.  „Antiox mic dejun” este un concept nou de mic dejun antioxidant care ajută la lupta împotriva efectelor negative ale radicalilor liberi; include sugestii sanatoase, cum ar fi 100% pruduse de fructe naturale, combinatii surprinzatoare de sucuri antioxidante, iaurt organic combinat cu toate tipurile de muesli și fructe uscate, printre multe alte opțiuni.

 Micul dejun Antiox este bazat pe conceptul de a combina bucurie și sănătate prin furnizarea de produse locale și organice, produse proaspete, arta culinară, și, în același timp, apelând chiar și la cele mai sofisticate gusturi. Nu contează cum decurge ziua ta, este important sa începi dimineața cu micul dejun Antiox!

Dupa ce m-am lamurit  despre noul concept de mic dejun m-am documentat si despre locul unde se aplica o astfel de alimentatie sanatoasa.

index

Am aflat ca NH Hotel Group este una dintre primele 25 de lanțuri din lume și unul dintre cele mai importante din Europa. NH Hotels opereaza cu aproape 400 de hoteluri si cu aproximativ 60.000 de camere in 28 de tari din Europa, America și Africa.

 Compania iese în evidență în calitate, atât în ​​ceea ce privește serviciile cat și facilitățile, cu un decor atent gandit, destinat pentru toate gusturile si a face oaspeții să se simtă confortabil. Unitățile NH Hotel Group sunt echipate cu cele mai avansate tehnologii pentru a facilita comunicarea, munca și divertismentul pentru clienții săi.  Gastronomia este o altă prioritate pentru acest lanț hotelier, oferind invitatilor o bucătărie de prim rang.

 NH Hotel Group este o companie responsabilă în industria turismului. Serviciile oferite de lantul hotelier anticipeaza nevoile prezente și viitoare ale ambelor părți interesate, interne și externe, pentru comunitățile în care ne desfășurăm activitatea și pentru generațiile viitoare cu maxima atentie la detalii și soluții eficiente și durabile. Compania este listata la Bursa de Valori din Madrid.

In  ce priveste o cazare in Bucuresti al acestui lant hotelier puteti accesa www. nh-hotels.

 In timp ce ma documentam am aflat ca una din marile personalitati ale Romaniei, cea mai recunoscuta sportiva a lumii este cazata in acest hotel. Nimeni alta decat Nadia Comaneci.

images

index

Dimineata am asteptat momentul cand ea va servi micul dejun. La un moment dat am vazut-o asezandu-se la o masa si cu multa emotie m-am deplasat spre ea si am abordat-o.

R. : Buna ziua, doamna  Nadia Comaneci!

N. C. : Buna ziua!

R. : Va rog, daca puteti sa imi acordati cateva minute din timpul dumneavoastra pretios!

N. C. : OK.

Dupa ce m-am prezentat i-am pus cateva intrebari spunandu-i si care este subiectul acestui interviu.

R. : Cu ce scop v-ati intors in tara?

N. C. : Am fost invitata la un simpozion despre sport in general, si despre cel romanesc, in special.

R. : De ce a-ti  ales acest hotel?

N. C. : Este un hotel inovator in ce priveste alimentatia, in sensul ca se mananca foarte sanatos si  bine in acelasi timp.

R. : Sa inteleg ca aveti o viata cumpatata  si ca totul se face dupa un anumit program impus de dumneavostra.

N. C. :  Exact. Asfel am fost invatata de mic copil, de cand m-am apucat de gimnastica, sa imi impun o anumita dieta alimentara. Numai asa am ajuns, pe langa munca si antrenamentele facute, la perfomantele pe care le-am realizat in sport.

R. : Cum vedeti noul concept de breakfast AntiOx  de la NH Hoteles?

index

N. C. : Este unul inovator si interesant in acelasi timp. Conceptia in abordarea felului de a servi si pregatirea produselor naturale arata calitatea acestui brand hotelier si te face sa te mai intorci in acest loc, macar pentru micul dejun Antiox.

R. : Deci, le recomandati si altora acest hotel.

N. C. : Cu siguranta l-as recomanda, in primul rand datorita faptului ca legumele si fructele sunt primadonele acestui concept alimentar, unde totul este proaspat si pregatit cu minutiozitate la cel mai inalt nivel.

R. : Stiu ca aveti un copil si as vrea sa va intreb daca si lui ii impuneti un stil de viata sanatos sau macar il invatati cum sa traiasca sanatos?

N. C. : Evident, nu neaparat trebuie sa ii impun acest lucru si prin invatare la un moment dat va avea propriile principii despre o viata sanatoasa  si implicit, o alimentatie corecta si sanatoasa.

R. : La final de interviu, un sfat pentru toti romanii de la persoana care trebuie sa fie un model pentru toti.

N. C. : Nu sunt in masura sa dau eu sfaturi dar daca tot m-ati rugat as vrea sa le spun sa traiasca sanatos , sa faca cat mai mult sport, sa gandeasca pozitiv  si nu in ultimul rand, o alimentatie sanatoasa, cu multe legume si fructe proaspate. Trebuie sa aveti o viata activa si cat mai putin in fata calculatorului si televizorului.

R. : In sensul ca v-a placut acest interviu,va multumesc mult pentru acest lucru si mi-a facut placere sa va cunosc.

N. C. : Si mie mi-a facut placere.

R. : O zi buna va doresc!

N. C. : O zi buna.

M-am despartit cu greu de distinsa doamna dar am avut marea onoare sa cunosc o astfel de personalitate. A fost interviul vietii mele si datorita acestuia am realizat ca viata trebuie traita cu adevarat, prin mult sport si dieta sanatoasa.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014.

 

3 gânduri despre „Breakfast AntiOx la NH Bucharest

Lasă un răspuns

