Primavara in parul tau!

farmec1

Totdeauna ne dorim sa aratam bine. De mic copil am vrut acest lucru, mai ales acum cand televiziunea ne arata tot felul de modele, pe care si noi incercam sa le copiem, cel putin, in ceea ce priveste silueta. Acest lucru mi se intampla si mie datorita faptului ca avand  probleme cu greutatea nu ma simteam in largul meu. Drept pentru care am decis sa iau o decizie. Eu acum va povestesc ceea ce mi s-a intamplat acum cativa ani. Ce anume am facut?

Aveam cam  100 kg. la un 1, 70 m. Imediat m-am apucat de slabit, in sensul de a face miscare multa si sa am o dieta mai sanatoasa. Mi-am cumparat un ceai verde pentru detoxifiere si digestie usoara, apoi mi-am luat si niste pastile de slabit ca supliment alimentar. Incepusem sa nu mai mananc nimic din ceea ce reprezenta paine si paste fainoase, dulciuri si mezeluri. Iar carnea pe care o serveam era numai de pasare si fiarta. Pe langa aceasta mancam multe legume si fructe. In fiecare zi faceam miscare multa prin alergare usoara si aplicam o dieta sanatoasa. La un moment dat am ajuns la 87 kg. Eram destul de fericit dar uitasem de un detaliu important, si anume, parul. Neglijandu-l, s-a deteriorat destul de mult si astfel mi-a creat un disconfort estetic. Recunosc ca m-am speriat pe moment si nu stiam ce sa mai fac ca el sa redevina ceea ce a fost. Am cautat solutii de moment. Intreband printre persoanele cunoscute si atotstiutoare am aflat de anumite leacuri babesti pe care le-am inceput sa le folosesc cu multa ardoare. Aceste leacuri constau in infuzii de plante cum ar fi urzica sau frunza de nuca pe care le foloseam prin spalarea parului. Am folosit aceste procedee o anumita bucata de timp dar am observat ca eficienta era de durata scurta, drept pentru care nu le-am mai folosit si am cautat altceva.

Apoi am cautat prin farmacii tratamente medicamentoase, am gasit ceva, le-am folosit dar tot nu eram destul de multumit  de eficienta lor. Eram destul de demoralizat drept pentru care m-am  decis sa caut pe internet, o ultima solutie. In multitudinea de produse pentru regenerarea parului pe care le-am gasit am vazut ceva deosebit, l-am comandat si folosindu-l, dupa o bucata de timp, am observat ceva deosebit la parul meu. Era mult mai stralucitor, radacina parului era mai rezistenta si acest lucru m-a facut mai fericit si sa fiu mai sigur pe mine si nu imi mai ascundeam parul sub o caciula. Intr-adevar, eram foarte multumit de acest produs, miraculos pentru mine.

kit_regenerare_Farmec

Minunea care imi salvase parul este Kitul de tratament pentru regenerarea parului din gama Gerovital Plant tratament, realizata de Farmec, care este un produs cosmetic pentru uz extern, adresat atât femeilor cât şi bărbaţilor, care se confruntă cu probleme ale părului legate de lipsa vitalităţii acestuia, căderea părului, uscarea scalpului ori îngrăşarea excesivă.

Kitul pentru regenerarea părului acţionează prin vitaminele A, E şi B5, care acţionează pentru restructurarea părului degradat, prin extractele vegetale cu eficacitate demonstrată în stimularea creşterii sănătoase a firului de păr şi prevenirea căderii părului şi prin hidrolizatul quaternizat de keratină, care reface structura firului de păr, oferă luciu, protecţie şi creşte rezistenţa la rupere.

Se dă tot serul în partea de jos a fiolei după care fiola se poziţionează cu punctul de rupere în faţă. Pentru protejarea mâinilor, fiola se înfăşoară într-un şerveţel înainte de rupere.

Se amestecă într-un recipient conţinutul din 2 fiole până capătă o consistenţă cremoasă. Soluţia obţinută se aplică printr-un masaj uşor, pe toată pielea capului şi de-a lungul firului de păr, pe părul umed, proaspăt spălat. Se aşteaptă 10 minute şi apoi se limpezeşte.

Pentru eficacitate ridicată, se aplică tratamentul de 2 ori pe săptămână, pe o durată de minim 2 luni.

Principiile active din formulele concentrate ale celor două seruri se combină şi acţionează sinergic pentru îmbunătăţirea circulaţiei la nivel capilar, normalizarea secreţiei glandelor sebacee, prevenirea căderii părului si stimularea creşterii sănătoase a firului de păr.

Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2014.

8 gânduri despre „Primavara in parul tau!

  1. orice tratament ai aplicat, esti printre cei mai fericiti barbati daca inca mai ai podoaba capilara, sunt care de tineri, de la 25 de ani au par alb si rar.
    Multa sanatate 🙂

    • Multumesc Raluca! Inca mai am putin par si am albit destul ceea ce arata ca inaintez in varsta dar multumesc Domnului pentru ceea ce a mai ramas.Succes in continuare si sper sa castigi competitia! As fi foarte fericit pentru tine.Bafta!

      • :))
        Ms Geo, nu aspira chiar la castigul competitiei, dar multumesc de gandurile optimiste, succes si tie, sa continui sa scrii, ai un stil natural, care lipseste multora dintre noi!

      • Stilul meu natural este fad. Sunt departe pe langa ce scrii tu. Am multe de invatat de la tine. Iti ureaza si Cristinuta mult succes in castigarea competitiei si poate, nu se stie, ne intalnim la Gala.

      • PAi la gala nu cred ca imi voi face aparitia.. eu stau mai mult in umbra, dar cine stie, poate pe alt pasc de munte 🙂 va steptam la Cluj intr-o excursie 🙂
        Sa o pupi pe Cristinuta si sa ai grija de ea!
        Cat despre scris, scriu asa in deriva, cum imi vine, nu vreau sa ma modific dupa orice zvon de succes!
        Sarumana la amandoi si multumesc! :*

        Si continuati sa scrieti ca mie imi face placere sa citesc oamenii care ii cunosc!

Lasă un răspuns

