Danone, o marca de succes

index

Totdeauna mi-au placut lactatele si in special iaurturile. Cand eram mic ma duceam la bunici si asteptam cu ardoare ora cand vacuta cea draguta  trebuia sa fie mulsa pentru a putea gusta din laptele cel proaspat si caldut. Apoi ma uitam cu placere la bunicul care avea un adevarat ritual in ceea ce priveste prepararea laptelui si a derivatelor sale: branza, cas si lapte batut. Pentru mine  aceste bunataturi aveau un gust nemaintalnit si de aceea ma incearca o nostalgie a vremurilor cand bunicii mei traiau si de fiecare data asteptam momentul sa le gust si sa simt mirosul de lapte natural.

Cu gandul la acele vremuri am incercat tot felul de marci de iaurturi dar niciunul nu era ca acel facut de bunicii mei, pana la un moment dat cand am dat peste unul care semana la gust si miros cu cel preparat de dansii si care m-a facut sa il apreciez foarte mult si sa ma indragostesc de el: DANONE.

Drept pentru care am cautat pe internet si  am dat de site-ul danone.ro pentru a afla mai multe despre aceasta marca de iaurturi.

Numele Danone vine de la „Danon”, numele de alint al lui Daniel, fiul lui Isaac Carasso, fondatorul iaurtului Danone. Primele iaurturi au fost produse în anul 1919, în Barcelona, cu fermenți proveniți de la Institutul Pasteur. Zece ani mai târziu, a fost inaugurată prima fabrică de iaurturi la marginea orașului Paris.

Compania și-a continuat extinderea, unul dintre cele mai importante parteneriate fiind cel din 1973, cu Grupul BSN, unul dintre cei mai mari producători de sticlă. Antoine Riboud, președintele BSN, a preluat conducerea noii companii, rămânând la conducerea acesteia până în anul 1996, cand a predat ștafeta fiului sau, Franck, actual CEO al Grupului Danone.

Danone este cea mai mare companie producătoare de iaurturi din lume, fiind, de asemenea, un important producător de biscuiți și fulgi de ovăz.

Danone este prezent în 120 de țări și este numărul 1 mondial în producția de iaurturi și numărul 2 mondial în producția de apă îmbuteliată.

images

Compania a ajuns în România în anul 1996, prin achiziția activelor unei foste fabrici de lactate din București. Din 1997 își incepe operațiunile în România, prin distribuția de produse importate din Polonia și Ungaria. În anul 1999 Danone începe producția de iaurt în România.

În 1997, a achiziționat fosta clădire a fabricii de lactate Miorița din București, pe care a retehnologizat-o și unde a angajat 50-60 de oameni.În anul 2001 Danone avea în România 300 de angajați, iar până în 2008 ajunsese la circa 700 de oameni. În 2012 Danone a făcut un joint venture cu Norbert Dentressangle România, subsidiara unei companii britanice de logistică, deținând 50% din firma de distribuție nou creată.

Compania deține un portofoliu ce depășește 60 de referințe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremoso, Danette, Casa Buna și gama tradițională: Danone Sana, Danone Smântână și Danone Lapte Proaspăt.

Danone se implica si in acte de caritate, cum ar fi „Zambet pentru Romania” si este  sponsor principal in Cupa Hagi Danone, dar si in alte proiecte importante din Romania.

In ce priveste calitatea  site-ului, la prima vedere este unul remarcabil, usor de citit si are o multitudine de functiuni care te face sa il abordezi cu placere. Continutul este structurat astfel incat toate detaliile despre companie, produsele din portofoliu, misiune, oportunitati de angajare sau programe de CSR este simplu de accesat.

O alta calitate a site-lui este constructia lui pe mai multe sectiuni unde fiecare dintre acestea au o interfata grafica prietenoasa si foarte usor de utilizat. Zona dedicata produselor este structurata pe branduri, permitand accesul rapid la informatii detaliate despre fiecare produs in parte.

Si nu in ultimul rand aici sunt puse la dispozitie resurse media: logo-uri si informatii despre toata gama de produse Danone, poze din fabrica de la Bucuresti sau fotografii cu managementul companiei.

In ce priveste lipsurile acestui site, nu am gasit niciunul, deci merita sa fie vazut cu multa placere.

Nu uitati sa incercati iaurturile Danone!

 

 

Anunțuri

Un gând despre „Danone, o marca de succes

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s