Farmecul unei cuceriri

farmec2-300x300

De ce  sunt indragostit?  este intrebarea pe care mi-o pun in fiecare zi.  Cand nu mai sunt langa ea ma simt aiurea si incerc sa nu vars lacrimi pentru ca, se spune ca barbatii nu au voie sa planga, cel putin in fata femeilor.

Deci, sa incepem cu inceputul. Sunt un timid, ceea ce poate fi pozitiv sau negativ, depinde de situatie. Pentru mine, a cunoaste o persoana este un obstacol destul de dificil de trecut, insa  a venit  momentul sa fiu mai ofensiv, caci astfel riscam să treaca timpul si sa nu cuceresc nicio fata.

Totul a inceput intr-o  toamna, caci este anotimpul meu preferat si mi se pare ca  totul este posibil in aceasta perioada. Daca altii nu au incredere in retelele de socializare, pentru mine acest mod de abordare a fost unul cat mai natural. De aici, din spatele calculatorului, nu se vede timiditatea, asa ca puteam sa fiu eu insumi. Intr-un final, am gasit persoana la care am visat atat de mult.

*****

La o prima vedere, am ramas uimit de frumusetea  exterioara pe care am observat-o la ea  si dupa o comunicare de cateva saptamani, prin intermediul  internetului, am avut placerea sa o si contactez telefonic. Dupa prima discutie   am ramas stupefiat. Oare de ce?  am auzit  o voce pe care nu o pot compara cu nimic altceva, o voce delicata care m-a cucerit la prima auzire. Nu erau zile in care sa nu ne vorbim pe diverse subiecte, numai sa ii aud vocea. Dragostea a venit instantaneu numai ascultand-o .

Urmatorul pas a fost sa ne intalnim offline si acest lucru s-a intamplat intr-o frumoasa zi de toamna. Eram atat de emotionat ca nu stiam ce sa fac cand ma voi intalni cu ea.

Desi timiditatea ma caracterizeaza nu trebuia sa arat acest lucru. De aceea m-am pregatit ca aceasta intalnire sa fie cat mai reusita si placuta. Ca sa fiu cat mai convingator in a o cuceri trebuia sa arat cat mai bine, cat mai masculin posibil, drept pentru care, am folosit  produsele din gama Gerovital H3 Men.

Print

Dar a venit si momentul intalnirii, asteptat cu nerabdare.  Ma simteam  ca un vanator in cautarea unei caprioare. M-a fermecat cand am vazut-o pentru prima oara coborand din autoturism. Am ramas impresionat pentru ca intr-adevar arata ca o caprioara.

Trandafirii care i-am daruit nu aratau atat de frumosi pe cat arata ea. Pe langa vocea ei delicata m-am indragostit de ochii ei albastri in fata carora nu  mai puteam sa ma exprim. Drumul pana  in  parc a fost un moment extraordinar dar si emotionant in acelasi timp.

Ma uitam la ea si nu imi venea sa cred ca sunt alaturi de persoana la care am visat. In tot acest timp am discutat despre orice, tremuram de emotie … cred ca eram cel mai fericit om,  la momentul acela.

Privirea ei, ce denota un aer de intelectualitate m-a cucerit cu adevarat si m-a facut sa fiu mai increzator in mine. In tot acest timp m-am simtit extraordinar.  Multe fotografii stau marturie ca am trecut prin atatea momente fericite si nici nu imi dau seama cand a trecut timpul.

Nu credeam ca voi putea sa fiu atat de fericit incat sa ma cred un adevarat cavaler al seductiei, un adevarat vanator.  Dar iata  ca acest lucru s-a intamplat cu adevarat.

Coincidenta, dar in aceeasi zi aveam si un examen la facultate. Nu eram sigur de mine dar dupa intalnirea cu ea,  l-am trecut cu brio… cred ca ea mi-a dat putere si curaj sa trec peste orice.

Impresionanta zi !  Nu credeam ca pot sa traiesc astfel de momente unice.

Si are un nume atat de frumos…CRISTINA, predestinat sa fie ingerul pazitor al sufletului meu.

Nici nu stiu cat de repede a trecut aceasta zi. Sigur a fost cea mai frumoasa zi din viata mea.  N-am sa o uit… mi-a schimbat total viata ! Aceasta zi a avut un farmec aparte pentru mine.

Suntem impreuna de sase ani si sigur am gasit persoana cu care as putea sa fiu alaturi toata viata.

Totdeauna am sa spun ca cele mai frumoase cuvinte sunt acestea:

TE IUBESC  CU ADEVARAT SI NESPUS DE MULT CRISTINA!

IMG_0643

Articol scris pentru Super Blog 2014. Proba Farmec.

 

Un gând despre „Farmecul unei cuceriri

Lasă un răspuns

