Sunt agentul cu stampila

colop_marking-solutions-300x114

Sunt agent procedural in cadrul Judecatoriei Buhusi si abilitat in acest sens cu distribuirea actelor procedurale ale instantei judecatoresti. Inainte de a fi distribuite la persoanele fizice si juridice  actele trebuie analizate in prealabil daca sunt redactate in mod legal in sensul de a fi semnate si stampilate regulamentar. Nu este zi sa nu fac astfel de verificari. Folosesc de obicei trei stampile personalizate: pentru posta (ca sa nu mai utilizez  banalele timbre), a presedintelui instantei si a instantei Judecatoriei Buhusi. Evident ca folosesc cele mai bune stampile pentru a lucra mai eficient avand in vedere ca trec prin mainile mele in fiecare zi sute de acte procedurale care trebuie verificate, stampilate si distribuite.  Imi doresc sa folosesc stampile personalizate care sa fie valabile numai pentru  Judecatoria Buhusi,  drept pentru care am apelat la o firma renumita pentru astfel de  stampile:  Colop. Am observat ca ei au scos pe piata o noua stampila, numita Printer G7.  Am facut o comanda in acest sens si sunt foarte multumit de stampilele primite.

Dupa ce am utilizat stampilele de la Colop, mi-am propus sa am si eu una personala, care sa ma reprezinte si pe care sa o pot lua cu mine oriunde, sa fie ca o amprenta personala.  Pentru ca imi place nespus de mult muntele voi personaliza stampila cu o imagine draga mie, din statiunea Slanic Moldova. Cand voi utiliza stampila, o sa ma gandesc la clipele minunate pe care le-am petrecut impreuna cu Cristina in aceste frumoase locuri. Voi asculta susurul apei, voi vedea pestii, voi admira frumusetea peisajului si voi simti aerul tare de munte. Munca mi se va parea astfel mult mai usoara si placuta.

stampile Geo

Colop  a lansat Printer G7, noua generaţie de ştampile dreptunghiulare, reprezentând o impresionantă dezvoltare datorită atât design-ului unic şi modern, cât şi numeroaselor îmbunătăţiri şi inovaţii tehnice.
Principalul atu al noului printer îl reprezintă fereastra XXL ce deschide oportunitatea personalizării fără limite a ştampilei, aceasta ajustându-se astfel nevoilor consumatorilor şi transformându-se, prin intermediul creaţiilor lor, într-un obiect familiar şi de nelipsit oriunde s-ar afla.

Ca şi posesor al unei astfel de stampile o să vă enumăr câteva avantaje în a avea un astfel de obiect:

-Tehnologia antialunecare. Pe părţile de plastic care iau contact cu hârtia s-a aplicat cauciuc. Astfel imprimarea datelor de pe ştampila se face perfect, fără teamă de a fi necesară încă o aplicare a acesteia în caz că prima ştampilă s-a mişcat.

-Capac pentru protecţie şi utilizare mobilă. Înainte, cu o stampila dintr-o serie anterioară trebuia să ai o grijă suplimentară. Să nu arunci ştampila prin geantă şi din greşeală să aplici pe portofelul de piele albă o frumuseţe de pată de tuş. Acum ai pus capacul, ştampila se micşorează ca şi dimensiune şi ai plecat.

-Baza ştampilei este transparentă, aşa că vei avea control deplin pe locul unde o vei aplica.

-Ecran larg de personalizare. Pe întreaga suprafaţă exterioară, ştampila G7 se poate personaliza.

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2014. Proba 3.

Sponsor: Colop.

Un gând despre „Sunt agentul cu stampila

Lasă un răspuns

