La multi ani Cristina, printesa sufletului meu!

kujehvopkox

Din dragoste pentru Cristina, persoana care mi-a influentat viata definitiv, ii daruiesc inima si sufletul meu. Intotdeauna am cautat persoana care sa fie potrivita caracterului meu. Si cred, dupa multi ani de asteptare, am fost cucerit de personalitatea ei.

Dragostea pentru mine este sinonima cu, insusi, Cristina. Un nume atat de nobil.

Cu ce am fost cucerit? In primul rand cu vocea ei delicata iar apoi cu ochii ei albastrii. De  atunci ea a fost pentru mine totul.

Astazi este ziua ei si ma bucur enorm de mult ca este langa mine. A ramas tot asa de frumoasa ca si acum 7 ani cand am cunoscut-o. In toti acesti ani am trait multe clipe minunate impreuna si astfel m-a facut sa o iubesc cat mai mult.

22226_10200303274722460_79751097_n

In aceasta zi deosebita pentru ea ii doresc tot ceea ce este mai frumos,  sa fie iubita de toti, focul aprins al dragostei  sa fie tot atat de intens in sufletele noastre si urmatoarele versuri i le dedic cu cea mai mare placere:

Cum este fata ce-o iubesc
N-am curaj, nu indraznesc
Sa cred ca poate exista
O alta la fel ca ea
Asa frumoasa si draguta
Incantatoare si finuta
C-un zambet mai fermecator
Decat al ingerasului ce il ador
Cum este ea va spun cinstit
N-am mai vazut, n-am intalnit
O asa minunata fata
Cum nu-i alta in lumea toata!

TE IUBESC CRISTINA!

La multi ani !

3 gânduri despre „La multi ani Cristina, printesa sufletului meu!

  1. Iti multumesc ca existi in viata mea, ca mi-o luminezi cu zambetul tau, ca ma ajuti sa trec prin bune si prin rele, ca ma accepti asa cum sunt, ca m-ai primit cu drag in familia ta, ca ma iubesti neconditionat !
    Te iubesc !

Lasă un răspuns

