Pasaport pentru sanatate

MediHelp-logo-2012-298x300

„Sanatate, ca-i mai buna decat toate!”, este o vorba din popor si, evident, mult adevar contine aceasta zicala. Sanatatea este cel mai de pret pe lumea aceasta si este sinonim cu, insusi, viata. Este cea mai mare avutie a omului.

Eu si Cristina, suntem mari iubitori de calatorii, atat in tara cat si in strainatate. Si niciodata nu plecam de acasa fara sa avem in buzunar si o asigurare de sanatate pentru cazul in care am avea nevoie de interventii medicale pe parcursul calatoriei.

In cea mai recenta calatorie pe care am facut-o impreuna am avut nevoie de asistenta medicala la un spital din Italia, deoarece o raceala puternica ne-a intrerupt brusc vacanta.

Primul lucru de care am fost intrebati la spital a fost: aveti asigurare medicala internationala de sanatate?

I-am aratat asistentei ca suntem asigurati la MediHelp International. Atunci ea a zambit  si ne-a spus ca totul este in regula, ca nu avem de ce sa ne facem griji, ca in doua zile medicii spitalului in care ne aflam ne vor pune pe picioare si in plus nu ne va costa absolut nimic deoarece firma la care suntem asigurati se va ocupa de  toate cheltuielile.

Am fost dusi intr-un salon, unde am intalnit alti turisti care necesitau servicii medicale si care aveau asigurare la aceeasi firma ca si noi care ne-au confirmat faptul ca acest asigurator este unul serios si deconteaza in intregime cheltuielile cu spitalizarea si medicamentele, noi netrebuind sa scoatem niciun ban din buzunar.

Am fost foarte incantat sa auzim acest lucru si ne-am felicitat pentru alegerea facuta in selectarea celei mai bune firme de asigurari medicale internationale de pe piata noastra.

Intorsi in Romania, am povestit prietenilor nostri cat de bine ne-am simtit in Italia, ce locuri minunate am vazut, aratandu-le pozele pe care le-am facut in Roma, Florenta, Venetia, Milano. Printre altele, le-am spus si episodul cu raceala, despre conditiile de spitalizare si despre cum am fost ingrijiti acolo. Prietenii nostri ne-au intrebat cat a costat spitalizarea si medicamentatia si au fost foarte surprinsi cand au aflat ca nu ne-a costat nimic, ca firma de asigurari de sanatate MediHelp International a achitat totul in locul nostru si asta doar pentru ca am fost inspirati sa alegem aceasta firma.

Ei ne-au cerut sa le dam detalii despre firma de asigurari de sanatate la care ne-am asigurat noi, deoarece in curand doreau sa plece si ei in excursie in strainatate si sa aiba siguranta ca, in cazul in care li se va intampla ceva neplacut din punct de vedere medical, cheltuielile cu spitalizarea si medicatia sa le fie acoperite.

index

Iata ce le-am spus:

MediHelp International este cel mai important furnizor de asigurari private de sanatate si asigurari medicale internationale din Europa Centrala si de Est si este prezent pe piata inca din 1999. El va poate oferi si asigurare BUPA, fiind managerul de distributie al Bupa International in Ungaria, Romania si Bulgaria. In parteneriat cu Bupa International, MediHelp International imbina cu succes asigurarea internationala de sanatate cu asistenta medicala internationala, in beneficiului clientilor sai si va ofera intotdeauna planul de asigurare medicala internationala potrivit inclusiv planuri de asigurare BUPA.
In acest scop, MediHelp International, a anuntat lansarea noului sau produs  MediHelp Superior Plan. Noul produs ofera cea mai mare limita de acoperire pentru o asigurare de sanatate privata de pe piata, la momentul actual: 2,5 milioane de Euro pe an de asigurare. Clientii vor putea apela la servicii medicale in intreaga lume.

MediHelp Superior Plan este primul produs de acest gen, dezvoltat pentru piata din Romania, oferind beneficii cuprinzatoare si, in premiera, posibilitatea de a alege tara in care persoana asigurata isi doreste sa primeasca ingrijire medicala.

Printre beneficiile principale ale produsului avem: acoperire internationala, servicii medicale private la cele mai bune institutii din lume,  acoperire integrala pentru spitalizare si operatii, cazurile de cancer, transplant de organe si tesut, ingrijirea medicala pe perioada maternitatii care include si ingrijirea noului nascut si tratamentele necesare in caz de complicatii pe perioada sarcinii.

MediHelp Superior Plan ofera servicii de urgenta si asistenta non-stop si acces catre serviciile de ambulanta, precum si acoperire pentru un serviciu foarte cautat, si anume, evacuare aeriana. In functie de zona de acoperire aleasa si de varsta, valoarea anuala a acestui tip de plan incepe de la 460 de euro. El este un produs dezvoltat in regim propriu.

Voi ce credeti: este asigurarea medicala internationala un pasaport pentru sanatate?

Articol scris pentru SuperBlog 2014. Proba 9.

Sponsor: MediHelp International

Lasă un răspuns

