Uratenia tenului acneic

index

Adolescenta este cea mai frumoasa perioada a vietii, cea in care crezi ca totul se invarte in jurul tau. În tinerete incerci sa faci cat mai multe pentru a-i  impresiona pe ceilalti.  Un  impediment care m-a retinut sa fiu  mai exuberant si mai activ a fost acela că tenul meu gras, fabrica cosuri umplute cu sebum, cosuri mari ce se vedeau ca mici vulcani ce stateau gata sa erupa. Acest aspect m-a transformat într-o persoana timida, retrasa, frustrata. Nu ma duceam la intalnire cu fetele, nu prea ieseam nici cu colegii, mi se părea că toată lumea se uita la fata mea, ca toata lumea ma ironizeaza, eram foarte complexat.

Iata cum cosurile iti creaza o uratenie fizica dar mai ales una sufleteasca,  ceea ce aduce cu sine un disconfort emotional accentuat. In disperare de cauza, am apelat la multe tratamente farmaceutice, la leacuri babesti, dar totul n-a facut decat sa-mi amelioreze suferinta pentru o scurta perioada de timp, dupa care  problema reaparea. Nici acum nu pot spune că am scăpat de această situatie, cu toate ca ea nu mai e atat de  grava ca in adolescenta.  N-am incetat niciodata sa caut un leac care sa-mi rezolve definitiv cosmarul, asa am aflat de produsele create de Farmec,  special pentru a putea spune tenului meu: „Adio, ten sensibil!”.

crema-antiacneica-tub-50ml-2

Azi, aplic crema antiacneica de doua ori pe zi, cu efecte surprinzătoare chiar şi pentru mine. Mi s-au redus punctele negre, formaţiunile acneice, roşeaţa si mi s-au diminuat semnele postacneice. Am descoperit ce-i mai bun pentru mine şi sunt foarte incantat !

Chiar daca toata lumea a auzit de Farmec, o sa va spun cate ceva despre produsele acestui brand românesc, în câteva cuvinte.

„Lansate cu mai bine de 45 de ani în urmă, cosmeticele Gerovital reprezintă prima gamă anti-age din lume. Povestea brandului românesc a început în 1967, atunci când Prof. Dr. Ana Aslan, pionier al gerontologiei medicale mondiale, a încredințat formula Gerovital H3 companiei Farmec pentru a fi unicul producător al cosmeticelor care au făcut istorie.

Farmec a lansat prima linie de produse dermatocosmetice Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan, creată în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății pentru a răspunde diferitelor nevoi și sensibilități ale pielii și părului.

Gerovital, Doctor în frumusețe, reprezintă garanția inovației și a calității, iar noile produse din gama Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan certifică clinic eficienţa produselor. ”  Sursa:  Site Farmec.ro

Recomand acest produs tuturor celor ce se regasesc in povestea mea !

Articol scris pentru SuperBlog 2014. Proba 14.

Sponsor: Farmec

Lasă un răspuns

