Team building la munte

VilaAlpin1

-Baieti, in week-end o punem de-un team building la munte, am ceva important sa va comunic, asa ca toata lumea sa fie prezenta, zise seful zambind cu gura pana la urechi.  Sa profitam de toamna asta frumoasa, sa mai iesim si noi pe banii firmei sa facem niscaiva miscare, sa bem o palinca adevarata, sa mancam bine, sa ne incarcam bateriile si sa mai aducem ceva idei noi pentru cei ce ne platesc.  Asa ca,  daca vreti sa fiti linistiti, nu veniti insotiti, spuneti-le sotiilor, prietenelor, mamelor ca aveti sedinta si ca nu se poate in ruptul capului sa aduceti pe nimeni. Nu va lasati induplecati ! Ati inteles ?

-Inteles, sefu’ !  se poate ? da’ unde mergem ?

-Ba, eu zic sa mergem in judetul Hunedoara, am citit pe net ca e frumos, au fost si baietii de la echipa noastra de fotbal in cantonament la Straja si le-a placut. Au stat la Vila Alpin***, unde cica au preturi convenabile, mancare buna, bautura buna, sala de sedinte unde sa putem face brainstormingul creieraselor noastre (scuzati pleonasmul). Ce mai atata vorba, ne vedem maine dimineata cu bagajele facute. Stam pana duminica seara.

Dupa ce-a iesit seful, am batut cuba doi cate doi si l-am vorbit pe sef de bine, ceea ce nu se mai intamplase de multa vreme.

A doua zi, noi cei 20 de ciucaleti eram pregatiti pentru cea mai tare provocare: team builiding la Straja.

Dupa numai cateva ore, un microbuz ne-a lasat la intrarea in Vila Alpin, n-am avut timp sa vedem prea mult din peisaj pentru ca toti eram pusi pe bancuri si veseli nevoie mare ca am scapat din „lant”, chiar si pentru doua zile.

VilaAlpinStraja_exterior-Hai, despachetarea si la masa, cred ca v-o fi foame si voua dupa atata drum, v-am asteptat cu niste fripturi adevarate, ne-a spus gazda noastra, nimeni altcineva decat domnul Mihai Dumitraşcu, unul dintre administratorii firmei. Atata am asteptat, cand am auzit cuvantul magic „mancare”, ne-am prezentat in sala de mese in doar zece minute…si n-am regretat.

Dupa masa, am intrat in sala de conferinte pentru a afla care este planul de lucru. Seful ne pregatise deja cateva puncte de atins, pentru ca team buildingul inseamna inainte de toate lucru in echipa. Am fost entuziasmati de conditiile oferite.

4

Am discutat doua ore, degajati, ceea ce a facut sa ne cunoastem mai bine.  A doua zi am iesit in natura, am alergat prin padure, am urcat la cruce, am vizitat manastirea. La intoarcere am avut o mare surpriza culinara, mancare ardeleneasca gatita la ceaun, absolut delicioasa.

    IMG_8886

Sala de conferinte era pregatita pentru a noua discutie. Nici nu va puteti inchipui cat de usor si simplu poti sa gasesti solutii tuturor problemelor, atunci cand esti relaxat si cu creierul oxigenat.   Am gasit raspunsul multor provocari si suntem mandri de asta.

Nici nu stiu cand a trecut timpul si a sosit vremea placarii spre casa. Ne-am despartit cu regret de gazdele de la Vila Alpin, cu promisiunea ca vom reveni.

Articol scris pentru SuperBlog 2014. Proba 16.

Sponsor: Vila Alpin

 

Lasă un răspuns

