Joc de culori

farmec2-300x300

Cristina are unghiile taiate scurt, le da cu un fel de lac incolor mai tot timpul, cica are vitamine care-o protejeaza. La evenimente si sarbatori este o adevarata pictorita. Scoate de prin sertare tot felul de sticlute si pensule si ore intregi isi deseneaza pe unghii floricele, liniute, puncte si mai stiu eu ce.

F3-grup_2661_2667 Imi place si mie rezultatul final, cu toate ca n-as avea niciodata rabdare sa fac asta. Vazandu-i pasiunea pentru ojele de la Farmec, m-am gandit, ca de sarbatori sa-i fac cadou cateva lacuri din  gama Farmec Collection 2014  insa nu stiu ce culori sa aleg.

I s-ar potrivi Santa’s here, la fel de bine ca si Honey, I’m Home, uff. Am intrat pe contul de facebook al firmei Farmec, sa vad opiniile altor doamne si domnisoare, dar tot nu m-am lamurit.

Cineva se lauda ca a obtinut niste rezultate spectaculoase cu Tree’s Rock, iar o alta persoana a postat o fotografie cu niste unghii superbe realizate cu lacul Your Highness. Stiti, mie imi place verdele, ce-ar fi sa-i cumpar Cristinei lacul Go Get  Them, Girl ? s-ar putea sa-mi zica ca n-are la ce sa-l asorteze si sa ma puna sa-i cumpar si o rochie la fel. Nu…., mai bine ii cumpar lacul Enjoy Your Dark Side, pentru ca are o multime de rochii negre. Voi ce credeti ?

Articol scris pentru SuperBlog 2014, proba 23

Sponsor: Farmec

Un gând despre „Joc de culori

Lasă un răspuns

