Gala SuperBlog 2014

Unde te poţi distra mai bine decât cu bloggerii care când scriu, scriu şi când se distrează, se distrează, nu încurcă lucrurile. 🙂  Nu puteam să ratez o plimbare până la Straja, în judeţul Hunedoara, la doar zece ore de mers cu autoturismul, fără GPS, dar cu un şofer excepţional, profesor de geografie şi cu un copilot atent şi grijuliu, cum e Diana, adică Rudia Sparks (aşa cum e cunoscută de lumea blogeerilor). Obosiţi cum eram, am tot încercat să deschidem uşa cu cartela în fel şi chip, dar cum nu ne-a ieşit am bătut pe la uşile vecinilor să ne ajute. Noroc cu Pişcoţel care ne-a ajutat, altfel trebuia să coborâm trei etaje până la recepţie şi nici unul dintre noi nu se mai simţea în stare. La Gală, Claudia ne-a scos pe toţi la „tablă” , unde am primit cadou din partea firmei Colop câte un calendar pe 2015, un carneţel, etichete şi un pix. Toată oboseala s-a topit după cele două ore, mai exact când a început distracţia, mult aşteptată de toată lumea. Aici, sponsorii, partenerii media, organizatorii şi bloggerii s-au distrat împreună până în zori. Alina Gheorghe ne-a făcut cadou fiecăruia cu câte o pereche de ochelari cu care să vedem filme 3D (mulţumim Alina !). Am avut ocazia să-i revăd pe: naturalul Daniel Botea, Emil Călinescu, domnul Cristian Hertzug, Alina Gheorghe, Bianca alias Pinky, Pişcoţel, Naşa Aguriţa şi să cunosc bloggeri noi: Diana alias Rudia, Aniela Deby, Eliza Penciu, Dan Pavel cu celebra Capră, Ianolia, Mădălina Rodocea, Cristina Lincu-ocupanta locului I (felicitări !).

Eu şi Cristina, ne-am simţit minunat, am dansat până după ora 24, apoi am nimerit în camera organizatorilor, Albert şi Claudia, fără de care această seară minunată n-ar fi avut loc. Competiţia asta dă dependenţă, aşa că abia aştept editia din primăvară când voi participa iarăşi şi la care sper să cresc în clasament.

Căteva poze de la Gală:

22

43

57

A doua zi am făcut o vizită prin staţiune, unde am admirat peisajul de iarnă desprins din poveştile pe care mi le citea mama la gura sobei când eram pici. Am făcut o vizită şi la Schitul Straja, un loc deosebit de frumos ce nu trebuie ratat dacă tot ajungeţi acolo.

Câteva poze din Straja:

Picture 048

Picture 062Vedeţi aici utilajul cu care se face curat pe drumul către staţiune

Picture 079

Picture 096

10 gânduri despre „Gala SuperBlog 2014

  1. Pingback: SuperBlog | Gala SuperBlog 2014. De Straja la distracție

Lasă un răspuns

