La multi ani, tata-socru !

images

Astazi e o zi deosebita pentru tata-socru al meu. Este ziua de nastere al dansului, nascut pe data de 26.01. 1935 si culmea coincidentei este  in aceeasi zi cu Nicolae Ceausescu.

Este un om minunat si la varsta pe care a implinit-o (cea de 80 de ani, pe care nici nu o arata) se simte foarte bine, munceste din zori pana seara fara sa simta oboseala si este fericit si mandru cu faptul ca are o fata educata si inteligenta cum e Cristina.

Si eu sunt foarte mandru cu el pentru ca am pe cineva care il compenseaza pe tatal meu care nu mai este. De cate ori ma duc la dansul cea mai mare placere a mea dar si a lui este sa jucam table unde victoriile si infrangerile sunt impartite si ma bucur nespus de mult ca suntem impreuna in astfel de momente.

Sper ca prezenta lui in vietile noastre sa fie cat mai indelunga si sa fie tot atat de activ ca si pana acum si  ii doresc multa sanatate ca e mai buna decat toate.

10953196_1525776244378423_4348958670907714165_n

A implinit un numar de ani frumosi pe care i-a trait cu mare onoare si vazandu-l cum ii da lacrimile mi-am dat seama cat de fericit este, mai ales ca ne are pe amandoi in viata lui.

Niciodată nu am știut ce să îi iau cadou. Ceea ce i-ar lipsi în viață nu se poate cumpăra, iar ce se poate cumpăra nu mai e demult într-atât de special încât să merite atenția, sau i-a fost deja luat…

Îl admir pentru puterea cu care îşi duce fiecare grijă, îl stimez pentru fiecare vorbă de încurajare,  si îl ador pentru felul lui deschis de a fi.

Va doresc din suflet sa fiti tot atat de plin de viata si fericit ca si pana acum si un „La multi ani cu sanatate, tata-socru !”

2 gânduri despre „La multi ani, tata-socru !

Lasă un răspuns

