O carte de vizită cât o prezentare

De curând mi-am deschis o mică afacere. Ştiţi ce mi-a luat cel mai mult timp ? cititul cărţilor despre cum se face aşa ceva. E atâta material pe internet încât dacă l-ai citi în întregime, n-ai mai face nimic. Am reţinut totuşi că în afară de calitatea serviciilor pe care le voi executa am nevoie de cărti de vizită. Ele sunt esenţiale şi pot vorbi despre tine, aşa cum tu poate nu vei avea timp s-o faci.  Una e să-i dai unui potenţial client numele şi numărul tău de telefon pe o hârtie şifonată, alta e să te prezinţi cu câteva cărţi de vizită de lux.

Eu mi-am cumpărat cărti de vizită cu Folio, ce presupune aplicarea unei folii metalice (auriu, argintiu, rosu, albastru, verde, negru etc.) pe cartoane speciale.
Se poate aplica folio pe orice elementele ale designului – logo si text – conditia generala fiind ca grafica să fie vectorială. Aplicarea foliei se face manual utilizand o matrita creata special pentru fiecare client în parte.   FOLIO este o arta fina – iar metoda de aplicare manuala cu matrita produce rezultate cu adevarat spectaculoase cu o adancime perfecta a detaliilor. Este metoda cea mai buna de a obtine scris metalic (auriu, argintiu, negru, mov etc.) pe orice tip de carton.

folio-2-788x445

Lasă un răspuns

