AVBS Credit, reteta succesului tau

AVBS-CREDIT

Visez de multa vreme la independenta financiara, insa pana acum nu am gasit solutia prin care sa ajung sa imi indeplinesc acest vis. Demararea unei afaceri implica costuri mari si riscuri pe masura, pe care eu nu mi le-am asumat pana acum. Zilele trecute m-am intalnit cu un prieten care mi-a vorbit despre cat de repede, usor si ieftin  poti sa-ti deschizi o afacere in sistem franciza. Beneficiezi de numele firmei, clientii acesteia si ti se pune la dispozitie toata logistica necesara. Am aflat astazi despre firma AVBS Credit, care este activa pe piata din anul 2007, ajungand sa aiba peste 300 de salariati si 49 de sedii. Domeniul de activitate al acestei firme este cel de brokeraj in domeniul financiar-bancar, mai exact clientii sunt ajutati sa obtina creditul dorit, in cele mai avantajoase conditii pentru acestia. Este foarte important ca cei care isi deschid o astfel de afacere sa aiba solide cunostinte in domeniul bancar. Ei ar trebui sa fie recrutati din randul absolventilor Facultatii de Finante-Banci sau a salariatilor bancilor. Ceilalti doritori de a incepe aceasta afacere vor trebui sa aprofundeze foarte bine cunostinte din domeniul bancar.

index

Conditia esentiala care ti se pune la infiintarea unei firme este detinerea unui sediu.. Am hotarat sa apelez la firma AVBS Credit pentru a obtine un credit pentru locuinte. Am descarcat de pe internet, pe telefonul Android la aplicatia AVBS Credit si mi-am calculat rata lunara pe care v-a trebui sa o achit timp de 30 de ani. Am sunat la unul din brokerii firmei, le-am spus ce imi doresc si in mai putin de o saptamana am primit suma mult visata. Cu aceasta, mi-am achizitionat un apartament in centrul orasului, pe care o sa-l folosesc ca sediu social al viitoarei mele firme.

Am recomandat firma AVBS Credit si unor prieteni de-ai mei care bateau de multa vreme pe la usile bancilor in vederea obtinerii unui credit de nevoi personale si nu reuseau sa il obtina. Cu AVBS Credit problema lor s-a rezolvat foarte repede si ei mi-au multumit pentru recomandarea facuta. Atunci am realizat o data in plus, ca aceasta afacere iti aduce nu numai impliniri financiare ci si sufletesti, ajutandu-i pe oameni atunci cand au cea mai mare nevoie de tine.

Domnul Anghel Valentin este sufletul acestei afaceri, prietenul angajatilor sai si isi doreste alaturi o echipa de oameni tineri, profesionisti desavarsiti. Se implica profesional in activitatea tuturor clientilor sai, punandu-si toata priceperea sa pentru a-i ajuta pe cei care apeleaza la dansul. Consultanta oferita de AVBS Credit este gratuita, deoarece brokerii sunt platiti de catre bancile si institutiile financiare nebancare cu care firma colaboreaza.

images

Firma ofera urmatoarele tipuri de credite:

credit cu dobândă fixă,

credit cu garanție,

credit fără garanție,

credit în lei,

credit în valută,

credit nevoi personale,

credit ipotecar,

refinanțare,

prima casă,

card credit,

credit IMM,

-consultanță gratuită.

Imi doresc acest bussines deoarece sunt o persoana dornica sa acumulez cat mai multe cunostinte in domeniul financiar-bancar, special in problematica creditelor, sunt organizat, imi doresc o echipa mica dar bine pregatita profesional carora sa le fiu prieten si imi place sa ajut oamenii atunci cand acestia au cea mai mare nevoie.

In zona care locuiesc eu nu exista un astfel de serviciu in schimb sunt foarte multi oameni care au probleme financiare si pe care simt ca i-as putea ajuta. Imi voi promova afacerea in toate mediile de socializare, prin intermediul bloggerilor, voi da anunturi la ziarele si televiziunile locale insa cea mai buna reclama mi-o vor face clientii multumiti de serviciile oferite de mine.

Ca noutate in acest bussines as aduce colaborari cu institutii bancare si nebancare din zona U.E., oferindu-le clientilor mei posibilitatea contractarii de credite in valuta si de la bancile straine, cu dobanda avantajoasa si costuri de intretinere mici.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2015.

Sponsor: AVBS Credit

3 gânduri despre „AVBS Credit, reteta succesului tau

Lasă un răspuns

