Ceasul sentimental

logo_mediadot_patrat_mic2

In proba de astazi a concursului Spring Superblog 2015  magazinul online MediaDot.ro ne-a propus sa fim inventatori. M-am gandit la un ceas care sa detecteze ce vor femeile de la mine. Principiul de functionare va fi urmatorul: in momentul in care voi intalni o femeie, o voi atinge ca din intamplare cu ceasul sentimental. Acesta, prin intermediul unor unde electromagnetice va detecta care sunt sentimentele acelei doamne vizavi de persoana mea, colorand ceasul in diverse nuante. Daca ma place, ceasul se va face rosu, daca ii sunt indiferent ceasul se va colora in galben. Iar daca nu-i plac si vrea sa-mi dea papucii, ceasul va avea culoarea neagra. Voi putea afla astfel adevarul, fara a da gres.

Pentru a construi acest ceas voi avea nevoie de circuite integrate de la Intel pe care le gasesc in magazinul online SSD . Programarea acestui ceas o voi face pe calculatorul meu care are un HDD puternic pe care l-am cumparat de aici.

Presimt ca aceasta aplicatie, inventata si construita de mine imi va aduce o multime de bani precum si recunostinta tuturor barbatilor de pe mapamond, care vor dori-o.

Ceasul va avea un senzor de culoare si o memorie interna capabila sa detecteze sentimentele persoanei din fata mea, doar prin simpla atingere a pielii acesteia. El va citi informatia cu ajutorul unor circuite capabile sa detecteze procentul de caldura si transpiratie emis de persoana cu care vine in contact.

images

Ca design, dispozitivul va arata ca un ceas normal, in curea continand microcipurile detectoare de umiditate si caldura. Voi perfectiona acest ceas pentru al putea utiliza si femeile. Ele vor putea detecta cu usurinta, atunci cand barbatii doresc doar o simpla aventura sau mai mult de atat.

Am nevoie de fonduri pentru a-mi duce ideea la bun sfarsit. Apelez pe aceasta cale, la toti cei ce vor dori sa folosesca inventia mea, sa-mi puna in cont o suma egala cu valoarea unui astfel de ceas, pe care eu il evaluez la 200 Euro bucata. Dupa terminarea inventiei, fiecare donator va primi, bineinteles, cate un ceas gratis.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2015.

Sponsor: MediaDot. ro

Lasă un răspuns

