Viata de barbat insurat

farmec1-250x250

Inainte cu 2 saptamani de a se apropia Pastele nevasta-mea intoarce casa cu susul in jos luand la curatat fiecare colt de apartament, fiecare oala, fiecare rufa. Nici eu nu sunt scutit de treburile casei, dandu-mi-se sarcini clare asupra a ceea ce am de facut.

In prima zi, trebuie sa sterg geamurile de la balcon cu ajutorul solutiei Nufar pentru geamuri de la Farmec.

index

Misiunea mea nu este una tocmai usoara, deoarece locuim la etajul 3 iar eu trebuie sa folosesc o racleta infipta intr-un bat de dimensiune egala cu cea a geamurilor.

A doua misiune este curatarea cuptorului, pentru care sunt dotati cu una bucata solutie Triumf pentru cuptoare.

index

Scuturatul covoarelor imi revine tot mie, dupa care va trebui sa le curat cu solutia Nufar pentru covoare si tapiterie de la Farmec, care da covoarelor o stralucire aparte si un miros placut de frezii.

index

Tot in procesul de curatenie, eu voi vopsi usile si geamurile, voi varui bucataria si baia, pentru ca totul sa miroase proaspat. Intre timp, sotia mea se ocupa cu spalatul rufelor si a vaselor, cu intretinerea mobilei si bineinteles cu bucatele traditionale de Paste.

Dupa cateva zile casa arata foarte bine iar noi suntem fericiti si multumiti de munca prestata.

Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2015.

Sponsor: Farmec

Lasă un răspuns

