O zi din viata mea

 Rexona_infografic-586x800

E o zi ca oricare alta. Ma trezesc la ora 7, cand ceasul zbiara la mine enervat de nepasarea mea. Ma arunc in papuci si in halat si ma tarai alene spre baie, unde apa rece ca gheata ma trezeste la realitate. In timp ce imi fac toaleta zilnica, in minte se deruleaza planul zilei ce abia a inceput. Ridic instinctiv bratul stang apoi  pe cel drept, aplicandu-mi cate un puf din antiperspirantul Rexona MotionSense, care imi ofera prospetime pentru intreaga zi.

Ma indrept spre serviciu, unde ma asteapta o multime de probleme de rezolvat, care in mod obisnuit mi-ar aduce pe camasa 2 pete imense de transpiratie, dar nu si de data asta. In pauza de masa, merg o jumatate de ora la sala, profitand de puterea antiperspirantuluieui meu.

Dupa ora 17, alerg sa prind autobuzul, cobor o statie mai inainte de casa, pentru a putea face cumparaturile si apoi urc cele 6 etaje pana la apartament, unde familia ma asteapta cu drag.

Nu stiu cate miscari fac intr-o zi, cert este ca sunt foarte multe. M-am incredintat antiperspirantului Rexona MotionSense si raman proaspat intreaga zi.

Lasă un răspuns

